در حال خواندن
جشنواره ماناپی با صدها گجت هوشمند ویژه جام جهانی ۲۰۱۸
0

نود فناوری –  جشنواره جدید ماناپی با عنوان “جام جوایز” به مناسبت جام جهانی روسیه از از ۲۵ خرداد تا ۲۴ تیر ماه با بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برگزار می شود.

اپلیکیشن ماناپی همزمان با رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دور تازه ای از جشنواره را برگزار کند که بر اساس آن، کاربران با خرید بسته ها‌ی اینترنت و شارژ در قرعه‌کشی روزانه، هفتگی و قرعه‌کشی نهایی شرکت داده می شوند.

در این جشنواره، کاربران می توانند با هر تراکنش خرید بسته یا شارژ، یک امتیاز بگیرید و شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی بالا ببرند.

برندگان جام جوایز ماناپی در سه دسته برندگان روزانه، هفتگی و ویژه دسته بندی می شوند که بر اساس امتیاز کاربران، ۵ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Corبه صورت روزانه، دودستگاهPS4 همراه با بازی فیفا ۱۸و دو مچ‌بند هوشمند سامسونگ مدلGear Fit 2 Pro  به صورت هفتگی و دو دستگاه آیفون ایکس به عنوان جایزه نهایی اهدا می شود.

ماناپی، اپلیکیشن خرید شارژ و بسته‌ی اینترنت، پرداخت قبض و انتقال وجه کارت به کارت است که توسط بانک پاسارگاد پشتیبانی می‌شود.

لازم به ذکر است، اپلیکیشن ماناپی در جشنواره صفر تا صد سال ۹۶، جوایزی همچون یک دستگاه خودروی BMW X1 و ۷۰ سکه بهارآزادی به کاربران خود اهدا کرد.

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر