در حال خواندن
جهانگرد نماینده دولت در مخابرات شد
0

دکتر محمود واعظی طی نامه ای به وزیر امور اقتصاد و دارایی، مهندس نصرا… جهانگرد را به عنوان نماینده سهام دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی کرد.
نود آی سی تی – بر این اساس،‌مهندس جهانگرد جایگزین دکتر عمیدیان در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران خواهد شد.
با توجه به انتصاب علی اصغر عمیدیان به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی و وظیفه ذاتی آن سازمان مبنی بر نظارت بر عملکرد صاحبان پروانه از جمله شرکت مخابرات ایران، این جایگزینی صورت می گیرد.
این گزارش حاکی است، نصرا… جهانگرد به عنوان نماینده دولت برای انجام وظایف هیات مدیره مخابرات ایران با اختیار اعمال حق رای در جلسه های هیات مدیره و مجامع عمومی شرکت مخابرات ایران، شرکت های مخابرات استان ها و ارتباطات سیار معرفی شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر