در حال خواندن
جیرینگ کارت در تلکام رونمایی شد
0

شرکت جیرینگ از سرویس «جیرینگ کارت» و سامانه «همبانک» برای ارائه سرویس‌های مالی از طریق موبایل بر بستر کدهای کوتاه دستوری، رونمایی کرد.
نود آی سی تی – در چهاردهمین نمایشگاه تلکام ۲۰۱۳ از جیرینگ کارت همراه اول رونمایی شد.
جیرینگ کارت یکی از سرویس‌های خدمات پرداخت همراه در بستر USSD همراه اول است که توسط شرکت جیرینگ (شرکت همکار همراه اول) و با مشارکت شرکت‌های پرداخت الکترونیکی راه‌اندازی شده است.
قرار است جیرینگ‌کارت به دارندگان کارت‌های عضو شتاب، خدمات پرداخت همراه مورد تائید بانک مرکزی را ارائه کند.
جیرینگ یکی از شرکت‌های همکار همراه اول است که در زمینه ارائه خدمات مالی و پرداخت همراه در بستر اپراتور همراه اول فعالیت می‌کند.
این شرکت مجوز فعالیت مالی خود را از بانک مرکزی دریافت کرده و براساس مجوزهایی که در آینده دریافت خواهد کرد سرویس‌های جدیدی را به خدمات مالی همراه اول اضافه خواهد کرد.
براین اساس با گرفتن کد کوتاه #۷۷۰* مشتریان دارنده کارت شتاب می‌توانند خدماتی از جمله پرداخت قبوض، موجودی حساب و غیره را دریافت کنند.
همچنین جیرینگ به تازگی سرویس جدیدی در بستر USSD همراه اول با نام هم بانک ارائه کرده است .
این سرویس به دلیل اینکه بر بستر USSD فعال است نیاز به نصب برنامه و گوشی هوشمند و پرداخت هزینه ارسال پیامک و یا استفاده از اینترنت ندارد و تراکنش‌های مالی با استفاده از این سرویس به صورت آنی انجام می‌شود.
با این سرویس مشتریان هم بانک می‌توانند در هر زمان و مکان از خدمات مالی بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری استفاده کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر