در حال خواندن
حمایت پرداخت الکترونیک سداد از کسب و کارهای نوپا در پلتفرم ایران نوآفرین
0

شرکت پرداخت الکترونیک سداد به واسطه تفاهم نامه ای با سازمان فناوری اطلاعات که در سال گذشته امضاء شد، اکنون به عنوان اولین شرکت پرداخت الکترونیک که بر روی پلتفرم ایران نوآفرین قرار گرفته است با ارایه درگاه پرداخت الکترونیک(IPG) در پلتفرم ایران نوآفرین و به زودی دسترسی به خدمات کیف پول اپلیکیشن پرداخت ایوا (Qpay) از طریق این پلتفرم، مسیری آسان برای ارایه خدمات پرداخت به کسب و کارهای نوپا را در نظر گرفته است.

نود فناوری – پلتفرم ایران نوآفرین سامانه‌ای است که سازمان فناوری اطلاعات به منظور دسته‌بندی کسب و کارهای نوپا آن را طراحی و برنامه‌ریزی کرده است. این پلتفرم بسته به نوع و اندازه کسب و کارها خدمات متنوعی را ارایه می‌کند.

براساس تفاهم‌نامه‌ شرکت پرداخت الکترونیک سداد با سازمان فناوری اطلاعات که درسال ۹۸ منعقد شد، درگاه پرداخت الکترونیک(IPG) و خدمات آنلاین درگاه اینترنتی به کسب و کارها روی پلتفرم ایران نوآفرین به کسب و کارها ارائه می‌شود.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیک، به کسب‌وکارهای آنلاین خدمات ارائه می‌کند. این شرکت به دنبال تعامل با استارت‌آپ‌ها به منظور شناساندن و شناسایی ظرفیت‌های متقابل سازمانی کسب ‌و کارهای نوپا است.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان اولین PSP فعال در این حوزه تاکنون بیش از ۳۰ کسب و کار نوپا را تحت پوشش خود قرار داده و در حال حاضر این کسب و کارها می‌توانند از خدمات درگاه نوآفرین به صورت آنلاین استفاده کرده و درگاهشان را به کسب و کارها و فعالیت‌هایشان اختصاص دهند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد علاوه بر ظرفیت‌هایی که سامانه نوآفرین دارد به کسب و کارها کمک می‌کند تا سرعت و دسترس پذیری کسب و کارها به این خدمات را فزایش دهد. همچنین خدماتی را به این کسب و کارها ارائه می‌دهد که به رشد و توسعه هرچه سریعتر این کسب و کارها کمک می‌کند.

خدمات سداد برای کسب ‌وکارها

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با در نظرگرفتن استراتژی‌های خاص با تمامی کسب‌وکارها در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ تعامل می‌کند و خدمات خود را در سه سطح در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد. این سطوح عبارتند از اشتراک بازار، ارایه فناوری‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری.

خدمتی که در اشتراک بازار ارایه می‌شود، بر توسعه کسب‌وکارها متمرکز است. در واقع ایجاد اکوسیستمی از کسب‌وکارهای نوپا و خلق ارزش برای آنها به منظور مشاهده توسعه بازار برای هر دو طرف از جمله خدمات این شرکت به کسب و کارهای نوپا است. یعنی زنجیره ارزشی که از این طریق ایجاد می‌شود به جذب مشتری، پاسخ به نیاز‌های او و ارتقای خدمات کسب‌وکارها کمک زیادی خواهد کرد.

پرداخت الکترونیک سداد همچنین با توسعه مجموعه‌ای از فناوری‌ها شرایط رشد کسب‌وکارها را فراهم می‌کند. در نتیجه کسب و کارها با در اختیار داشتن زیرساخت‌های فناوری می‌توانند در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

سداد با در نظر گرفتن این رویکرد که رشد بازار کسب و کارها به رونق می‌انجامد، از کسب و کارهایی که برای رشد یا توسعه نیاز به کمک مالی دارند، حمایت می‌کند.

 سهولت دسترسی به خدمات

یکی از نکات مهم در ارتباط با دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی بر روی پلتفرم ایران نوآفرین سهولت دسترسی به خدمات توسط این سامانه است.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد به منظور دسترسی آسان‌تر مشتریان خود به خدمات پلتفرم نوآفرین، زمان فرایند دریافت درگاه اینترنتی را کاهش داده است. در واقع کسب‌وکارها پس از دریافت ای‌نماد، درخواست درگاه پرداخت خود را به شرکت پرداخت الکترونیک سداد ارائه داده و می‌توانند از خدمات درگاه پرداخت استفاده ‌کنند.

با توجه به اینکه پیش نیاز درخواست درگاه پرداخت اینترنتی دریافت‌ ای نماد است، این شرکت با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و از طریق پلتفرم ایران نوآفرین مسایل مربوط به دریافت‌ای نماد را حل می‌کند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که به زودی توسط پرداخت الکترونیک سداد ارایه می‌شود دسترسی به خدمات کیف پول اپلیکیشن پرداخت ایوا (Qpay) از طریق پلتفرم ایران نوآفرین است.

همکاری(ارتباط) کسب‌وکارها با پرداخت الکترونیک سداد

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط می‌توانند با برقراری ارتباط از طریق شماره تماس اعلام شده در سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد به نشانی اینترنتی https://sadadpsp. ir/ با این شرکت همکاری‌ کنند.

 برای دریافت خدمات مربوط به دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی نیز هم می‌توان از طریق تماس با شرکت پرداخت الکترونیک سداد و یا با مراجعه به سایت سامانه ایران نوآفرین به نشانی اینترنتی https://irannoafarin. ir/ اقدام کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر