در حال خواندن
خسارت نیم میلیون دلاری فیس‌بوک برای ۳۰ دقیقه نقص فنی
0

با توجه به اینکه درآمد فیس‌بوک در مدت یاد شده برابر با ۲.۵ میلیارد دلار بوده، پس خسارت وارده به آن در صورت یک ساعت از دسترس خارج شدن برابر با ۱.۱۶ میلیون دلار است.
فیس بوک به علت ۳۰ دقیقه از دسترس خارج شدن در روز پنج شنبه حدود ۵۰۰ هزار دلار خسارت دیده و مجبور به عذرخواهی از کاربران شده است.به گزارش فارس به نقل از تک سونیا، محاسبه این خسارت بر مبنای درآمد فیس‌بوک در سه ماهه اول سال جاری میلادی صورت گرفته است.با توجه به اینکه درآمد فیس‌بوک در مدت یاد شده برابر با ۲.۵ میلیارد دلار بوده، پس خسارت وارده به آن در صورت یک ساعت از دسترس خارج شدن برابر با ۱.۱۶ میلیون دلار است.بنابراین نیم ساعت اختلال این سایت بیش از ۵۰۰ هزار دلار ضرر به مدیران فیس بوک وارد کرده است.در سال ۲۰۱۳ سایت فیس بوک چندباری از دسترس خارج شد و حال در سال ۲۰۱۴ نیز اختلالات این سایت کماکان ادامه می یابد. سخنگوی فیس بوک علت این مساله را به روزرسانی پیکربندی یکی از نرم افزارهای آن دانسته و از این بابت از کاربران فیس بوک عذرخواهی کرده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر