در حال خواندن
دل از محصول جدید خود به نام اولترابوک Dell XPS 13 رونمایی کرد
0

نود فناوری-کمپانی «دل» به تازگی اولترابوک «XPS 13» را پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید رسانه ها قرار داده، که با توجه به تصاویر شاهد پیروی از زبان طراحی مدل دو در یکی هستیم که سال گذشته معرفی شده بود.

 

شرکت مورد بحث در محصول جدید خود پورت های USB استاندارد را کاملاً حذف کرده و از سه درگاه USB-C بهره برده است. دل همچنین برای صرفه جویی هرچه بیشتر در فضای مورد استفاده، ورودی کارت حافظه SD را نیز با نمونه مخصوص کارت Micro SD تعویض کرده است.

وب کم XPS 13 از دوربین دوگانه بهره می برد

اولترابوک XPS 13 از طراحی چشم نوازی بهره برده و به یک نمایشگر «Infinity Edge» با حاشیه های باریک مجهز شده است. در ضمن کمپانی دل از دو لنز دوربین برای وب کم بهره برده که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته اند و احتمالاً امکان استفاده از قابلیت «Windows Hello» را برای کاربر فراهم خواهند کرد.

 

جالب است بدانید که دل برای تولید مدل سفید رنگ از فایبرگلاس استفاده کرده است؛ چرا که بر اساس اظهارات شرکت امکان تولید فیبر کربن با رنگ سفید واقعی وجود نداشته، و دل نیز نمی خواسته از یک لایه رنگ روی محصول خود استفاده کند.

هنوز اطلاعات خاصی در زمینه ویژگی های سخت افزاری اولترابوک «XPS 13» در دست نیست اما با توجه به اخبار قبلی، این محصول به احتمال زیاد از پردازنده های نسل هشتم اینتل بهره می برد و برای اطلاع از سایر مشخصات آن باید تا برگزاری نمایشگاه CES 2018 صبر کنیم.

 

 

 

شرکت Dell از لپ تاپ گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر