در حال خواندن
راه اندازی سیستم موبایل و آن لاین ثبت مرسولات پستی
0

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیگیری های انجام شده در دهه فجر امسال، سیستم موبایل و آن لاین ثبت در همه کشور راه اندازی خواهد شد و توزیع کنندگان مرسولات پستی در سراسر کشور به صورت آن لاین ثبت و رصد می شوند.

نود فناوری – “حسین مهری” در جمع کارکنان پست این استان افزود: اگر توزیع مرسولات به هنگام و درست باشد، قطعاً بیش از ۹۰ درصد مشکلات پست حل شده است.وی ادامه داد: خواسته ها و نیازهای مردم در حال تغییر بوده و ما باید خودمان را همراه با توقعات و نیازهای مردم به روزسانی کنیم. امروزه در دنیا سرعت حرف اول را در توزیع مرسولات می زند.مهری خاطرنشان کرد: باید برای به روزرسانی و تامین تجهیزات نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود که بسیاری از این تجهیزات فراهم شده و بقیه موارد هم در حال به روزرسانی است.رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزه جهت گیری پست در دنیا به سمت پست لجستیک است و متاسفانه در کشور ما زیرساخت های این مساله وجود ندارد و هنوز رویکرد ما در پست ایران، خدمات رسانی دولتی به مردم است که باید این روش اصلاح شود، لذا با سرعت باید زیرساخت های لازم فراهم شود که اقدامات لازم در حال انجام است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر