در حال خواندن
رتبه نخست مخابرات مازندران در میزان ضریب نفوذ اینترنت کشور
1

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: مازندران امسال رتبه نخست را در میزان ضریب نفوذ اینترنت در کشور کسب کرد.
نود آی سی تی – بهروز باباجانی با بیان این مطلب گفت: امسال ۵۰ هزار تلفن جدید به مشترکان تلفن ثابت ارائه شد و ضریب نفوذ ارائه خط ثابت به متقاضیان در مازندران به ۵۰ درصد رسید.
وی با اشاره به اینکه تعداد خط تلفن ثابت در مازندران به یک میلیون و ۵۳۰ هزار شماره رسسیده است، بیان کرد: مازندران سه میلیون نفر جمعیت دارد وبیش از ۱ میلیون شماره نیز به متقاضیان واگذار شده است.
باباجانی گفت: امسال ۱۵۰ هزار خط تلفن همراه در مازندران توزیع شد و به این ترتیب توانستیم ضریب نفوذ را به ۷۲ برسانیم و از هر ۱۰۰ نفر ۷۲ نفر تلفن همراه دارند.
وی با بیان اینکه مازندران در میزان نفوذ اینترنت در کشور رتبه برتر را دارد، افزود:این میزان بیش از ۸۳ درصد در مازندران بوده و به این معنا بوده که از هر ۱۰۰ نفر مازنی ۸۳ نفر می توانند از اینترنت استفاده کنند.
باباجانی، از وجود برخی مشکلات در ضریب نفوذ همراه اول در مازندران خبر داد و تصریح کرد: باید در افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در مازندران بیشتر تلاش شود

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۰۵ در ۱۰:۲۴

    آقای بابا جانی واقعا شما فکر میکنید أین نحوه آمرا دادند صحیح است آیا ضریب نفوذ اینترنت در مازندران نسبت یک به یک با خطوط تلفن دارد ؟
    آ

ارسال یک نظر