در حال خواندن
رده‌بندی شرکت‌های برتر ارتباطات کشور اعلام شد
0

در آخرین رده‌بندی برترین شرکت‌های اقتصادی، مخابرات ایران در بخش بالاترین ارزش بازار، رتبه دوم کشور را از آن خود کرد.
نود آی سی تی – در همایش سالانه معرفی ۵۰۰ شرکت برتر ایران که اکنون (دوشنبه ۲۸ بهمن ماه) در سالن همایش های بین المللی صداوسیما توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور در حال برگزاری است، شرکت مخابرات ایران در جایگاه دومین شرکت در بخش ارزش بازار ایران انتخاب شد.
بر اساس آخرین رده بندی صورت گرفته سال ۹۱، شرکت مخابرات ایران با یک رتبه صعود به عنوان نهمین شرکت برتر ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) با ۵ رتبه سقوط در جایگاه بیستم شرکت های برتر کشور و ایرانسل نیز با چهار رتبه سقوط در جایگاه ۳۲ شرکت برتر ایران قرار گرفتند.
این در حالی است که شرکت مخابرات ایران در بالاترین شاخص ارزش افزوده کشور در جایگاه دوم و همراه اول نیز در جایگاه نهم قرار گرفت و بدین ترتیب عنوان نخست در بین اپراتورها را در این بخش از آن همراه اول شد.
گفتنی است، شرکت مخابرات ایران در بخش سود آورترین شرکت کشور در جایگاه سوم و در شاخص بالاترین ارزش بازار در جایگاه دومین شرکت برتر کشور ایستاد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر