در حال خواندن
روش غیرفعال کردن اعلان های شبکه های اجتماعی در اندروید
0

روش غیرفعال کردن اعلان های شبکه های اجتماعی در اندروید

نود فناوری-نوتیفیکیشن ها در سیستم عامل اندروید برای خبر کردن ما از رخدادها و اتفاقاتی هستند که در شبکه های اجتماعی بوجود آمده اند. متاسفانه برخی از اپلیکیشن ها و به خصوص بازی ها از نوتیفیکیشن ها برای تبلیغ استفاده می کنند. و هر از چند گاهی با نمایش تبلیغات از کاربر دعوت می کنند که روی آن کلیک کنند. برخی از نرم افزارهای مربوط به شبکه های اجتماعی ممکن است در هر ساعت تعداد بسیار زیادی اعلان را نمایش دهند. اگر اندروید ۴ به بالا دارید غیر فعال کردن نوتیفیکیشن ها برای یک اپ خاص بسیار راحت است. با انجام دادن کارهای زیر نوتیفیکیشن را برای یک نرم افزار غیرفعال خواهید کرد.غیر فعال کردن نوتیفیکیشن

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن ترفندستان

روش غیرفعال کردن اعلان های شبکه های اجتماعی در اندروید

غیرفعال کردن اعلان ها در WhatsApp

ابتدا به بخش تنظیمات یا Settings گوشی تلفن همراه خود مراجعه کنید. گزینه Apps یا Applications را انتخاب کنید. برنامه واتس اپ را انتخاب کنید. تیک گزینه Show Notifications را بردارید. به همین سادگی دستگاه اندرویدی شما از نمایش هر نوع نوتیفیکیشن یا اعلان توسط این برنامه جلوگیری می کند.

برای غیرفعال کردن اعلان ها برای یک مخاطب یا گروه خاص، ابتدا آن مخاطب یا گروه را باز کنید و روی سه نقطه که در گوشه بالا برنامه قرار دارد کلیک کنید. Mute notificiations را انتخاب کنید ودر مرحله بعد مدت زمان غیرفعال کردن اعلان ها را مشخص کنید. شما می توانید بین هشت ساعت، یک هفته یا یک سال این اعلان ها را غیرفعال کنید.

نحوه غیرفعال کردن اعلان ها در Twitter

روش غیرفعال کردن اعلان های شبکه های اجتماعی در اندروید

خوشبختانه، توییتر نیز گزینه های مختلفی را در مورد نحوه تغییر دریافت اعلان را جلوی روی شما قرارداده است. شما می توانید اعلان ها را از افراد خاص یا برای یک نوع خاص از مطالب غیرفعال کنید. برای انجام این کار، توییتر را باز کنید و به برگه اعلان ها بروید و روی چرخ دنده در پایین سمت راست کلیک کنید. با کلیک کردن و زدن بر روی فیلترهای پیشرفته، می توانید اعلان هایی را از افرادی که دنبال نکرده اید، از شما پیروی نمی کنند، با یک حساب جدید، که دارای یک عکس نمایه پیش فرض و غیره هستند، را خاموش کنید.

همچنین بخوانید : ترفندهای جالب و کاربردی تکنولوژی

نحوه غیرفعال کردن اعلان های Facebook

ابتدا برنامه فیس بوک را اجرا کنید در مرحله بعد روی سه خط افقی در بالای برنامه کلیک کنید. زمانی که شما تنظیمات اطلاعیه ها را مشاهده کردید، می توانید در مورد اعلان هایی که می خواهید غیرفعال کنید یا اینکه آنها را دریافت کنید کلیک کنید.

غیرفعال کردن اعلانها در Snapchat

اگر اعلان های اسنپ چت غیرقابل تحمل شوند، می توانید آن ها را با بازکردن برنامه و ضربه زدن بر روی نماد روح، غیرفعال کنید. چرخ دنده را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید و روی تنظیمات اطلاع رسانی کلیک کنید. در مرحله بعد اعلان ها را برای دریافت یا غیرفعال کردن علامت بزنید.

نحوه غیرفعال کردن اعلان ها در Instagram

اگر نوتیفیکیشن های این برنامه را هم می خواهید متوقف کنید ابتدا، اینستاگرام را باز کنید و روی آیکون پروفایل یکی از آنها را به سمت راست ضربه بزنید و روی سه نقطه عمودی کلیک کنید. به قسمت تنظیمات بروید و بر روی گزینه اطلاعیه ها کلیک کنید. لیستی از مواردی را که می توانید اعلان ها را غیرفعال کنید را مشاهده خواهید کرد.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر