در حال خواندن
رونمایی از تلویزیون ۹۸ اینچی QLED سامسونگ با رزولوشن ۸K
0

در جریان نمایشگاه CES 2019 سامسونگ تلویزیون جدید ۹۸‌اینچی ۸K خود را معرفی کرد.

شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلویزیون، نمایشگاه CES را موقعیت مناسبی برای معرفی تلویزیون‌هایی را که انتظار ندارند افرادی زیاد خریداری کنند، می‌دانند. در همین راستا، سامسونگ نیز در نمایشگاه امسال یک تلویزیون ۹۸اینچیQLED با رزولوشن ۸K معرفی کرد.

هنوز تقریبا هیچ محتوای ۸K برای تماشا کردن موجود نیست؛ حتی محتواهایی که با کیفیت ۴K فیلمبرداری شده باشند به‌اندازه‌ی کافی رایج نیستند. البته این تلویزیون قابلیت آپ اسکیل کردن تصاویر را دارد که به‌گفته‌ی سامسونگ برمبنای یادگیری ماشین کار می‌کند و عملکرد خوبی دارد، اما اگر قرار است تقریبا تمام محتوایی که روی این تلویزیون به‌نمایش درمی‌آید آپ اسکیل شده باشد، شاید برای کاربران بهتر باشد که به‌جای صرف هزینه‌ی بالا برای چنین دستگاهی، چند سال صبر کنند تا محتوای مناسب این تلویزیون‌ها موجود شود.

مانند دیگر تلویزیون‌های امسال Samsung، این مدل از بیکسبی پشتیبانی می‌کند و از طریق الکسا و گوگل اسیستنت نیز قابل کنترل است.

سامسونگ هنوز قیمت این دستگاه را اعلام نکرده است، اما تلویزیون ۸۵ اینچی ۸K آن‌ها که پیش از این معرفی شده بود قیمت ۱۵هزار دلاری داشت؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که این تلویزیون هم قیمت بالایی داشته باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر