در حال خواندن
رگولاتوری:ادبیات سرهنگان باید به ادبیات خدمت‌گذاران تبدیل شود
1

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به اظهارات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و همچنین رییس شورای رقابت برای تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.
نود آی سی تی – در متن این اطلاعیه آمده است، گنج، مردم شریف همیشه یاور و بزرگ ایران هستند و ما که بیش از ۶۰ سال است، نسل اندر نسل، بر سر این سفره خدمت‌گذاری ایستاده‌ایم، یاد گرفته‌ایم که در برابر پرداخت های مردم خدمت با کیفیت و متناسب انجام داده و زیاده‌خواهی نداشته باشیم. دوستان تازه وارد به بازار مخابرات، که بدون هیچ آورده‌ای، ضمن عدم پرداخت حقوق بیت‌المال، از دست رنج مردم نیز زیاده‌خواهی دارند بدانند که؛
                  نا برده رنج گنج میسر نمی‌شود                   مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات کشور که برحسب قانون تاسیس شده است، مثل تمام نهادهای تنظیم مقررات ارتباطی مشابه در بازار جهان، موظف است در تنظیم روابط بازار خدمات مخابراتی حقوق مردم و مشتریان این خدمات را در برابر زیاده‌خواهان و انحصارطلبان صیانت کند و انشاءا… بحول قوه الهی و پشتیبانی قانون این کار ادامه نیز خواهد داشت و فقط براساس بررسی های علمی، اقتصادی و به ازاء ارایه خدمات بهتر و وسیع‌تر نسبت به اصلاح تعرفه، با صرفه و صلاح همه ذینفعان به ویژه مردم شریف کشور اقدام خواهد کرد. لذا آقایان بدانند که ما برای تربیت و کنترل زیاده‌خواهی‌ها با حوصله و البته با تخصص در خدمت خواهیم بود.
نظرات شخصی رییس محترم شورای رقابت، که در مجلس پذیرایی ابراز شده، نمی‌تواند مخل تنظیم بازار مخابرات کشور باشد. شورای رقابت برای اعمال ماده ۴۴ قانون اساسی تشکیل و در سطح کلان اقتصاد برای تعیین تکلیف سرمایه‌های بزرگ ملی و مالکیت دولت در بنگاه‌های اقتصادی تدبیر می‌کند که قدردان زحمات و تدابیر و تصمیمات اعضاء محترم آن می‌باشیم و انشاءا… کماکان نیز بهره خواهیم برد.
اما براساس پروانه صادره برای شرکت مخابرات ایران، مسوول تعیین و تصویب تعرفه‌های خدمات این شرکت، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می‌باشد و بس.
ما اعتقاد داریم بازار مخابرات، بازار خدمت‌گذاران است و لازم است تذکر داده شود که ادبیات گفت و گو در این عرصه نیز باید ادبیات خدمت‌گذاران باشد و نه ادبیات سرهنگان، آن هم با دولت قانون مدار و عدالت محور منتخب مردم که بر سر عهد خود با خدا و ملت عزیز محکم ایستاده است. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۰۶ در ۱۱:۲۰

    سلام . در تاریخ سیاسی کشور بعید می دانم که بشود موردی را یافت که نماینده ی دولت ، با یکی از فرزندان خود (بخوانید : مخابرات)با چنان ادبیاتی سخن بگویدکه سازمان تنظیم مقررات، خطاب به مردم، تظاهر به مردم داری و پشتیبانی از حقوق مردم کرده،و ادبیات مخابرات را «ادبیات سرهنگان» خوانده؛در حالی که هر انسان بیطرف، براحتی به صبغه ی سرهنگانه ی ادبیات سازمان تنظیم، پی خواهد برد. ۶ آذر ۱۳۹۲

ارسال یک نظر