در حال خواندن
ساعتی که جای موبایل را می‌گیرد
0

به تازگی شرکت کانادایی نپتون از یک ساعت هوشمند رونمایی کرده که بیش از آنکه یک ساعت باشد، یک گوشی هوشمند است که به مچ کاربر بسته می‌شود.
فناوران- این ساعت هوشمند Neptune Pine نام دارد و انتظار می‌رود جایگزین گوشی‌ موبایل شود.
در حالی که ساعت‌های هوشمند به عنوان یک ابزار مکمل به شمار می‌روند و قادر به نمایش اطلاعاتی مثل دریافت پیامک یا تماس هستند، ساعت Neptune Pine را می‌توان به عنوان یک گوشی کامل مورد استفاده قرار داد.
این ساعت اندازه‌ای بزرگ‌تر از سایر ساعت‌ها دارد و به نمایشگری با سایز ۴/۲ اینچ و وضوح تصویر ۳۲۰×240 پیکسل مجهز شده است.
از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پردازنده اسنپدرگون S4 با قدرت ۲/۱ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت RAM و ۱۶ و ۳۲ گیگابایت داخلی اشاره کرد.
ساعت Neptune Pine از دو دوربین برخوردار است که یکی دوربین اصلی و پنج مگاپیکسلی است و دیگری دوربین ثانویه است و از کیفیت VGA و دو فلش LED بهره می‌برد.
این ساعت همچنین به سیستم‌‌عامل آندرویید نسخه ۴.۱.۲ مجهز شده و از همه برنامه‌های آندرویید پشتیبانی می‌کند.
از سوی دیگر پشتیبانی از سیم‌کارت میکرو، این ساعت را به یک گوشی هوشمند کامل تبدیل کرده است.
باتری ساعت مذکور در حال آماده‌باش ۱۲۰ ساعت، برای پخش موسیقی ۱۰ ساعت، مکالمه هشت ساعت و مرورگری وب هفت ساعت شارژ نگه می‌دارد.
این ساعت با قیمت ۲۹۹ دلار اوایل سال ۲۰۱۴ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
 
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر