در حال خواندن
سامسونگ به مشکل باتری گلکسی نوت ۸ پاسخ داد
0

نود فناوری-هفته برخی از دارندگان موبایل گلکسی نوت ۸ سامسونگ گزارش داده بودند که موبایلشان پس از اتمام کامل شارژ دیگر روشن نمی شود. این مشکل همچنین شامل برخی از تلفن های هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس نیز شده بود. البته سامسونگ نیز اعلام کرده بود که از این مشکل آگاه است. حالا این کمپانی کره ای اعلام کرده که در حال بررسی موضوع و یافتن علت آن است.

به گفته سامسونگ تعداد شکایات کاربران این دو تلفن هوشمند برای مشکل باتری، در حال حاضر بسیار اندک بوده. این کمپانی در این خصوص در یک بیانیه رسمی اعلام کرده:

«البته سامسونگ تمام گزارش ها را دریافت کرده و آنها را جدی می گیرد، ما گزارش های بسیار اندکی از کاربرانی که در ارتباط با موضوع مدیریت شارژ سوال کرده بودند دریافت کرده ایم و متأسفانه تنها در صورتی می توانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم که اطلاعات بیشتری از دستگاه های تحت تأثیر قرار گرفته داشته باشیم».

در حال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر تعویض موبایل هایی که برای این شرکت ارسال شده، دریافت نگردیده است.

سامسونگ پس از اتفاقات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ اقدام به راه اندازی مرکز تست ویژه ایمنی باتری ها کرد

یادآوری می کنیم که این کمپانی کره ای پیشتر برای جلوگیری از اتفاقاتی که برای گلکسی نوت ۷ افتاد و منجر به انفجار آن شد، اقدام به تأسیس مرکز تست ایمنی ۸ مرحله ای باتری کرد تا بدین ترتیب اطمینان یابد که موبایلش تمام مراحل آزمایش را با موفقیت سپری کنند و دچار مشکلات مشابه نشوند. این کمپانی همچنین پیشتر در مورد ضریب ایمنی بالای باتری گلکسی نوت ۸ گفته بود و به کاربران اطمینان داده بود که مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمده بود برای موبایل های آتی رخ نخواهد داد.

اگر شما نیز مالک یکی از دو موبایل مذکور هستید، فعلاً برای جلوگیریی از غیر قابل استفاده شدن آن پیشنهاد می کنیم که قبل از رسیدن شارژ دستگاه به ۰ درصد آن را شارژ کنید.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر