در حال خواندن
سامسونگ در حال ساخت گالکسی گی‌یر ۲ است
0

در حالی که که تنها چند روز از رونمایی ساعت هوشمند جدید سامسونگ بنام گالکسی گی‌یر می‌گذرد گزارشها حاکی است که این شرکت کره ای در حال ساخت ساعت هوشمند دیگری است که احتمالا در سه ماهه اول سال آینده رونمایی خواهد شد.
به گزارش نود آی سی تی به نقل از  ایسنا، سامسونگ گالکسی گی‌یر که از یک طراحی صیقلی بهره می‌برد، دارای کمبودهایی است. جدا از طول عمر نسبتا کوتاه باتری، این ساعت هوشمند دستکم در حال حاضر فقط با گوشی گرانقیمت گالکسی نوت ۳ سازگار است و قیمت بالا زمانی بیشتر حس می‌شود که بخواهید هم پول گالکسی نوت ۳ و هم گالکسی گی‌یر را بدهید.
 
البته سامسونگ قول داده که دیگر گوشی‌ها و تبلت‌های گالکسی را برای سازگاری با این ساعت آپدیت کند.
 
هم‌چنین تعداد نرم‌افزار‌هایی که در حال حاضر با این ساعت هوشمند کار می‌کنند فعلا محدود است و تنها ۷۰ نرم‌افزار شامل فیس‌بوک و توییتر برای آن عرضه شده است.
 
به نظر می‌رسد سامسونگ هم اکنون در حال کار برروی این مشکلات است.
 
به گفته منابع آگاه این شرکت کره ای مراحل ساخت گالکسی گی‌یر ۲ را شروع کرده و انتظار می‌رود نسل دوم این ساعت از باتری قوی‌تر و سیستم موقعیت یاب جهانی(جی پی اس) برخوردار و همچنین گوشی‌های اندرویدی بیشتری با آن سازگار باشند.
 
به نظر می‌رسد رونمایی از گالکسی گی‌یر صرفا آزمونی برای سنجش میزان علاقه کاربران به این دستگاه و تمرینی برای عرضه یک ساعت کاملتر در آینده بوده است.
 
این اسمارت واچ دریافت پیام‌ها و تماس‌ها را روی نمایشگر ۱.۶۳ اینچی خود به کاربر اطلاع می‌دهد.
بند این ساعت که در شش رنگ مختلف عرضه شده مجهز به یک دوربین است که می‌توان با آن عکس و فیلم تهیه کرد. هم‌چنین نرم‌افزار‌های شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیس‌بوک نیز برای این ساعت عرضه شده است.
 
طرز برقراری تماس و مکالمه با این ساعت هوشمند بدین شکل است که به وسیله میکروفنی که در ساعت تعبیه شده صورت می‌گیرد و سپس ساعت مکالمات را از طریق ارتباط بلوتوثی به گوشی همراه کاربر منتقل می‌کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر