در حال خواندن
سایز دقیق خانواده گلکسی اس ۱۰ مشخص شد+عکس
0

ابعاد سه گوشی خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ پیش از رونمایی آن‌ها لو رفت. اکنون می‌دانیم سامسونگ گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ ای چه ابعادی خواهند داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن ها را مرور کنیم.

چند روز مانده به رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ ای، ابعاد آن‌ها مشخص شد. پیش از این به صورت دقیق، به بیشتر مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی های خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ پی برده بودیم و حالا بابد به اطلاعات موجود، اندازه آن‌ها را نیز اضافه کنیم.

بر اساس گفته‌های کاربری با نام Ishan Agarwal در توئیتر که مدعی شده اخبار جدید گلکسی اس ۱۰ و دو گوشی دیگر را به طور مستقیم از خود شرکت سامسونگ به دست آورده، ابعاد سه گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و همچنین سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ ای از قرار زیر است:

  • سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ای: نمایشگر ۵٫۸ اینچی، با ابعاد بدنه ۱۴۲٫۲ در ۶۹٫۹ در ۷٫۹ میلی‌متر
  • سامسونگ گلکسی اس ۱۰: نمایشگر ۶٫۱ اینچی، با ابعاد بدنه ۱۴۹٫۹ در ۷۰٫۴ در ۷٫۸ میلی‌متر
  • سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس: نمایشگر ۶٫۴ اینچی، با ابعاد ۱۵۷٫۶ در ۷۴٫۱ در ۷٫۸ میلی‌متر

این اعداد نشان می‌دهند با سه گوشی نازک و دارای طراحی زیبا رو به رو خواهیم بود. گفتنی است احتمالا ابعاد اعلام شده درباره سه گوشی خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ بدون در نظر گرفتن برآمدگی دوربین پشتی بوده‌اند.

گرچه تا رونمایی محصولات در اول اسفند، هنوز چند روز باقی مانده است، وب سایت سامسونگ در آمریکا بخشی برای رزرو سامسونگ گلکسی اس ۱۰ در نظر گرفته است تا کاربران علاقه‌مند به در اختیار داشتن این گوشی زودتر از از بقیه، از الان بتوانند خریدشان را قطعی کنند.

با توجه به عرضه زود هنگام گوشی های سامسونگ بعد از رونمایی رسمی، آغاز پیش‌فروش قبل از معرفی کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما بعید نیست این اقدام ناشی از عطش کاربران برای گلکسی اس ۱۰ بوده باشد!

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر