در حال خواندن
سرایط فروش نقدی و اقساطی BYD S6 در آبان ۹۶ اعلام شد
0

نود فناوری-در طرح فروش ویژه آبان ماه، شرکت خودروسازی کارمانیا خودروی BYD S6 را با قیمت قطعی ۹۸۷،۰۰۰،۰۰۰ ریال با موعد تحویل دی و بهمن ماه و سود مشارکت ۱۸ و ۱۵ درصد به صورت پیش فروش نقدی عرضه می نماید.


در طرح اقساط خودروی BYD S6، با پیش پرداخت ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ و یا ۵۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و نیز مدت زمان متنوع باز پرداخت اقساط ۶ تا ۳۶ ماهه با کارمزد های صفر تا ۱۵ درصد، خودروBYD S6 را عرضه می نماید.


بی وای دی اس ۶ (BYD S6) خودروی شاسی بلند چینی است که از موتور ۴ سیلندر ۲۴۰۰ سی‌سی با قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۹ نیوتن‌متر بهره می ‌برد و این میزان قدرت توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک کلاچ دوبل DCT با قابلیت تیپترونیک به چرخ‌ ها منتقل می ‌شود.

این خودرو دارای لیست کاملی از امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی بوده و با ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد.

گفتنی است که بی وای دی S6 در تست ایمنی C-NCAP موفق به دریافت ۵ ستاره شد تا اولین SUV چینی لقب بگیرد که توانسته ۵ ستاره ایمنی را کسب کند.


رنگهای قابل سفارش عبارتند از: مشکی وسفید. همچنین رنگهای بدنه با امکان انتخاب دو رنگ تریم داخل( مشکی و یا مشکی قهوه ای) قابل سفارش است.

همچنین شرکت خودروسازی کارمانیا جهت سهولت ثبت نام مشتریان محترم، اقدام به پیش فروش آنلاین محصولات خود در وب سایت رسمی خود نموده که با این امر علاوه بر احترام مضاعف بر حقوق مشتریان خود، باعث سهولت در دسترسی و صرفه جویی در وقت مشتریان خود گردد.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر