در حال خواندن
سکوت مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به مزاحمت‌های تلفنی
0

نزدیک به یک ماه پیش دستگاه‌های خدماتی همچون پلیس ۱۱۰، آتش نشانی و اورژانس در اقدامی همزمان از همکاری نکردن ایرانسل برای شناسایی مزاحمان تلفنی گلایه کردند به نحوی که حتی دلیل این موضوع را ترس ایرانسل برای از دست دادن سهم بازار خود عنوان کردند، این در حالی است که مدیرعامل ایرانسل بدون ارایه پاسخی شفاف ارایه توضیحات لازم را به زمانی دیگر موکول می‌کند.
 
نود آی سی تی – علیرضا قلمبر دزفولی در پاسخ به این سوال که دستگاه‌های خدماتی همچون پلیس ۱۱۰، اورژانس و آتش نشانی از همکاری نکردن ایرانسل در شناسایی مزاحمان تلفنی گلایه دارند گفت: در این خصوص در یک فرصت مناسب پاسخ لازم را خواهیم داد.
آماده ارایه نسل سوم تلفن همراه هستیم
وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه آیا ایرانسل درخواست دریافت فرکانس نسل سوم تلفن همراه را به رگولاتوری ارایه کرده، افزود: اپراتور دوم چند سال پیش درخواست دریافت باندهای فرکانسی نسل سوم تلفن همراه را به سازمان تنظیم مقررات ارایه داده، اما هنوز جوابی در این خصوص دریافت نکردیم.
وی گفت: ایرانسل آمادگی لازم را برای ارایه سرویس‌های نسل سوم تلفن همراه دارد و به محض تمام شدن مدت انحصاری که برای این اپراتور در نظر گرفته شده با دریافت مجوز از رگولاتوری اقدام به ارایه سرویس‌های نسل سوم تلفن همراه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه امیدواریم اپراتور سوم بتواند هر چه سریع‌تر شبکه خودش را توسعه دهد، افزود: از آنجا که ارایه سرویس‌های جدید برای تمامی اپراتورها جذابیت دارد ما نیز زیرساخت‌های لازم را برای ورود به این نسل از فناوری تلفن همراه فراهم کرده‌ایم.‌

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر