در حال خواندن
سیستم اشتباه کند، حجم اینترنت به مشترکان برگردانده می‌شود
0

به گفته مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه، ممکن است قیمت اینترنت رایتل در حالت طبیعی گران باشد اما با فعال‌سازی بسته‌های تشویقی این قیمت به مراتب کمتر خواهد شد.
نود آی سی تی – مجید صدری درباره گلایه کاربران از بالا بودن تعرفه‌های اینترنت رایتل گفت: پیشنهاد ما به کاربران رایتل این است که برای کاهش هزینه‌های خود از بسته‌های تخفیفی استفاده کنند.
وی ادامه داد: براساس طرح‌هایی که در دست است از این پس شیوه‌های جدیدی نیز در این زمینه اعمال خواهد شد که بر اساس آن کاربران می‌توانند با پیش‌بینی میزان مصرف ماهانه بسته‌ای با همان حجم را خریداری کنند.
وی گفت: در بسته‌های تشویقی قیمت اینترنت ما تا حدود یک پنجم قیمت عادی کاهش دارد و در شرایطی که قیمت هر گیگ اینترنت ما در حالت عادی حدود ۴۰ تا ۵۰ تومان است این رقم در بسته‌ها به حدود ۱۰ تا ۱۲ تومان می‌رسد.
مدیرعامل اپراتور سوم افزود: در زمینه مکالمه و قیمت پیامک تعرفه‌های ما با دو اپراتور دیگر هیچ تفاوتی ندارد.
وی در خصوص این که در موارد متعدد کاربران رایتل از به پایان رسیدن سریع حجم دانلود و یا شارژ خود گلایه دارند گفت: اگر کاربری احساس کرد که حجم دانلود او زودتر از زمان مقرر به پایان رسیده و در این زمینه اشتباهی رخ داده می تواند از طریق تماس با ۲۹۲۰ این مساله را پیگیری کند و در صورتی که حجم دانلود به اشتباه تمام شده باشد این میزان به کاربر بازگردانده خواهد شد.
به گزارش ایسنا، وی درباره احتمال کاهش سرعت اینترنت رایتل با افزایش تعداد کاربران اپراتور سوم افزود: ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با وجود افزایش تعداد مشترکان مشکلی از نظر ارایه خدمات نداشته باشیم و فعلا هم با وجود این افزایش شبکه ما پاسخگو است اما با این حال به دنبال توسعه نیز هستیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر