در حال خواندن
شانس برنده شدن ۵۰ میلیون تومان با شرکت در قرعه کشی بزرگ همراه اول
0

تصور بیشتر افراد سخت کوش بر این است که شانس ماهیتی انتزاعی است. شانس دری است که به روی فرد تلاشگر گشوده می شود و چون افراد نظاره گر تنها با نتیجه کار مواجه می شوند و تلاش افراد را نمی بینند آن را تعبیر به خوش شانسی می کنند. اما امروزه مطالعات و بررسی های زیادی در باب وجود و تاثیر شانس بر موفقیت افرد صورت گرفته و مشخص شده که یکی از فاکتورهای لازم برای موفقیت یک فرد یا یک گروه شانس است. اینکه در وقت مناسب و در جای مناسبی قرار بگیریم به اندازه دو عامل مهم دیگر یعنی سخت کوشی و استعداد نقش بازی می کند. اینکه شانس از کجا می آید را نمی دانیم ولی به نظر می رسد که برخی افراد خوش شانس تر از سایرین هستند. گزارش پیش رو پیشنهادی است از سوی اپراتور همراه اول به افرادی که علاقمندند شانس خود را تنها با فعالسازی یک سیمکارت امتحان کرده و در قرعه کشی ۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.

معرفی طرح

قرعه کشی بزرگ همراه اول نام کمپینی است که توسط اپراتور همراه اول در فصل زمستان در حال اجراست. بنابراین کسانی که هنوز در این طرح شرکت نکرده اند تا پایان اسفندماه امکان آن را دارند. شرایط شرکت در این کمپین خرید یا فعالسازی سیمکارت های دائمی یا اعتباری یا خرید بسته های اینترنت یا مکالمه است. در این صورت فرد شرط حضور در قرعه کشی را داراست.

تعداد افراد برنده در این کمپین ۲۰ نفر بوده و به هر کدام یک از آنها جایزه ۵۰ میلیون تومانی تعلق می گیرد. قرعه کشی به صورت ماهانه تا روز پانزدهم ماه بعد برگزار خواهد شد.

هیچ نوع محدودیتی برای شرکت در این طرح وجود ندارد به طوری که تمامی  مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده در این طرح به صورت رایگان ثبت نام کنند و با خرید بسته و یا فعال سازی سیمکارت در قرعه کشی ماهانه ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.

امتیاز بیشتر، شانس بالاتر

قرعه کشی در کمپین جایزه بزرگ همراه اول بر اساس سیستم امتیاز دهی است، یعنی مشترکانی که امتیاز بیشتری دارند، شانس برنده شدنشان بیشتر خواهد بود. در واقع میزان فعالیت های هر فرد امتیاز وی را تعیین می کند. این فعالیت ها شامل خرید و فعالسازی سیمکارت های دائمی و اعتباری، خرید بسته های مکالمه یا اینترنت است. خرید و فعالسازی سیمکارت دائمی ۱۰۰ امتیاز، خرید و فعالسازی سیمکارت اعتباری ۱۰ امتیاز، خرید بسته های مکالمه و دیتا به ازای هر ۱۰ هزار تومان یک امتیاز دارد.

ثبت نام از طریق کد دستوری *۱۰*۳۵ مربع

برای ثبت نام در این طرح می توان کد دستوری *۱۰*۳۵# را شماره گیری کرد. همچنین امکان ثبت نام از طریق اپلیکیشن همراه من نیز وجود دارد. پس از ثبت نام در طرح تا زمان برگزاری قرعه کشی ماهانه، تمامی امتیازات مربوط به فعالیت های مشترک در نظر گرفته می شود.

 

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر