در حال خواندن
شاهین آرپناهی مدیرعامل تالیا شد
0

براساس اطلاعات به دست آمده شاهین آرپناهی با خداحافظی از سمت مدیرکلی ارتباطات همراه اول به زودی به عنوان مدیرعامل شرکت تالیا معارفه خواهد شد.

به گزارش نود فناوری، شاهین آرپناهی اسفند ماه ۹۶ طی حکمی از سوی حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، به عنوان مدیرکل ارتباطات همراه اول انتخاب شد.

آرپناهی طی سال‌های ۸۹ تا ۹۲ مدیرکل برند و ارتباطات شرکت رایتل بود که خلق و رونمایی از برند رایتل از جمله اقدامات شاخص وی در زمان حضور در این اپراتور به شمار می رفت.

پایگاه خبری نود فناوری انتخاب شاهین آرپناهی را در سمت مدیرعاملی شرکت تالیا تبریک گفته و امیدوار است با حضور وی اولین اپراتور سیم‌کارت‌های اعتباری کشور که بسیاری از مردم خاطره خوشی از آن به ذهن دارند، ولی متاسفانه به دلایل نامشخص سیاسی و اقتصادی در چند ساله گذشته کم فروغ ظاهر شده به زودی به جمع اپراتورهای قوی ارتباطی کشور برگردد.

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر