در حال خواندن
شیائومی موبایل گیمینگ خود را معرفی میکند
0

\ 

نود فناوری-کمپانی بلک شارک (به معنی کوسه سیاه) که در واقع بخشی از شرکت شیائومی است، قصد دارد موبایل های خود را تحت نام همین برند و نه شیائومی به بازار عرضه کند. به این ترتیب بالاخره شاهد نام برندی هستیم که تلفظ آن برای شهروندان بسیاری از کشورها راحت تر از شیائومی است.

همان طور که در پوستر دعوت نامه های این مراسم دیده می شود، قرار است این موبایل ویژه بازی از چیپست اسنپدراگون بهره ببرد؛ چیپستی که انتظار می رود اسنپدراگون ۸۴۵ باشد. همچنین احتمال می رود که این موبایل از ۶ یا ۸ گیگابایت رم بهره مند باشد و ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه تلفن هوشمند یاد شده به طور ویژه برای بازی طراحی شده، احتمالاً شاهد به کار گیری نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز (مشابه با موبایل گیمینگ ریزر) برای آن خواهیم بود تا به این ترتیب کاربران تجربه روان تری را در نمایش بازی ها داشته باشند.

 

اگر منتظر بودید موبایل ویژه بازی ریزر فون را بخرید، شاید بد نباشد کمی دست نگه دارید تا بلک شارک از تلفن هوشمند خود رونمایی کند. با توجه به سابقه شیائومی در ارائه موبایل ها با قیمت ارزان تر به بازار، انتظار می رود تلفن هوشمند جدید بلک شارک نیز با قیمت مناسب تری نسبت به رقبایی از جمله ریزر فون به بازار عرضه شود.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر