در حال خواندن
طراحان اپلیکیشن‌های تلفن همراه در استان سمنان حمایت می‌شوند
0

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: طراحان اپلیکیشن‌های تلفن همراه در قالب رویداد استارتاپی در محورهای سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری و مشاغل خانگی استان حمایت می‌شوند.

نود فناوری – سید یاسر حسن پوربا بیان این مطلب گفت: برگزاری رویدادهای استارتاپی فرصتی مناسب برای جذب ایده های نو در کسب و کارهای امروزی است و رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن تلفن همراه با این هدف در استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این قبیل برنامه ها را یافتن مدل های مختلف کسب و کار، ترویج فرهنگ کارآفرینی با استفاده از آموزش علمی و عملی افراد مشتاق و نیز تولید محتوا به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای کسب درآمد در عصر حاضر عنوان کرد.

وی افزود: اطلاع رسانی مناسب در خصوص این رویداد در استان سمنان صورت گرفته است و  به مخاطبین برگزیده  این رویداد که شامل علاقه مندان ، دانشجویان و صاحبان ایده هستند، مزایایی همچون  بهره مندی از حمایت های این اداره کل در چارچوب سیاست ها، قوانین وکسب مجوز استقرار در مرکز نوآوری و شکوفایی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  تعلق می گیرد .

رویداد استارت آپی طراحی اپلیکیشن موبایل با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مرکز جهاد دانشگاهی استان ، در چهار محور سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری و مشاغل خانگی به صورت مجازی در تاریخ ۲۵ بهمن ۹۹ برگزار می شود.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر