در حال خواندن
طراحی سند توسعه حقوقی دولت در وزارت ICT بررسی شد
0

با حضور دکتر نجفی خواه معاون هماهنگی و برنامه ریزی حقوقی و دستگاههای اجرایی ریاست جمهوری ،سند توسعه حقوقی دولت، در جلسه شورای حقوقی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات بررسی شد.
نود آی سی تی  – در این جلسه دکتر نجفی خواه ضمن بیان توضیحاتی در خصوص وضعیت سازمان های حقوقی در دستگاهها و وزارتخانه اظهار داشت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در بخش حقوقی طراحی سند توسعه حقوقی دولت یک الزام بوده و می بایست در دستور کار قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم تلفیق مسایل حقوقی با تخصص بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد: امید است با بهره گیری بیش از پیش از پتانسیل های موجود در راستای اهداف برنامه مذکور قدم برداریم .
وی ادامه داد: ساماندهی حقوق شهروندی ، مقررات گذاری ، تنقیح قوانین و همچنین کاهش دعاوی از جمله موضوعات مطرح شده در این سند است.
دکتر نجفی خواه در پایان خاطر نشان کرد: این سند پس از طراحی و تصویب، به صورت بسته های اجرایی به سازمان های حقوقی ارائه خواهد شد. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر