در حال خواندن
طرح مفهومی آیفون ۲۰۱۹ را ببینید
0

نود فناوری – اپل تا کنون هر دو سال یک بار طراحی را دگرگون کرده و در این میان فقط ارایه آیفون ۷ یک استثنا شد. اگر بخواهیم به این باور برسیم که اپل هنوز می خواهد هر دو سال یک بار طراحی خود را تغییر دهد پس آیفون ۲۰۱۹ باید یک تغییر طراحی قابل توجه داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هم طرح مفهومی آیفون ۲۰۱۹ را ببینیم.

ما در ترنجی خواندیم که احتمالا آیفون ۲۰۱۹ با ناچ و آیفون ۲۰۲۰ با سوراخ نمایشگر ارایه می شود و این دور از ذهن نیست. در این طرح آن چنان مشخص نیست که دوربین سلفی دقیقا در چه حالتی است اما بریدگی نمایشگر کم عرض تر را می توان متصور شود. حاشیه های لبه های سمت راست و چپ و حاشیه پایین بسیار کم تر از حال حاضر تصور شده که شخصا فکر نمی کنم تحقق پیدا کند اما این یک طرح مفهومی است و می تواند هر طوری که دوست دارد تصور شود!

همچنین می دانیم که که احتمالا اپل از دوربین سه گانه در آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ استفاده کند. ما در ترنجی خواندیم که دوربین اصلی آیفون ۲۰۱۹ از نوع ToF بوده و با حسگر ۳ بعدی سونی همراه می شود. بعید نیست که اپل این دوربین را به عنوان دوربین سوم استفاده کند. البته شاید هم دوربین سوم را برای اپتیک زاویه دید عریض نگاه دارد و دوربین اصلی با حسگر پیشرفته تر ارایه شود.

به هر صورت آیفون ۲۰۱۹ می تواند یک آیفون جذاب باشد اما آیفون ۲۰۲۰ با پشتیبانی از ۵G و احتمالا نمایشگر دارای سوراخ نمایشگر به ما می گوید که شاید اپل سال ۲۰۱۹ را با طراحی تکراری آیفون X بگذراند و سال ۲۰۲۰ برای تحول بعدی اپل باشد. نظر شما چیست؟ شما آیفون ۲۰۱۹ را چطور می بینید؟

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر