در حال خواندن
عرضه فتوشاپ سه بعدی
0

ادوب سرسختانه به دنبال ارتقا فتوشاپ برای پشتیبانی از طراحی سه بعدی و تطابق با چاپگرهای سه بعدی است.
نود آی سی تی – شرکت ادوب سرسختانه به دنبال به روزرسانی نرم‌افزار کاربردی خود با عنوان فتوشاپ (Photoshop CC) به محیطی سه بعدی است.
این کار در راستای پشتیبانی از چاپگرهای سه بعدی انجام می‌شود و درواقع ادوب می‌خواهد با افزودن این قابلیت، روند کاری کاربرانش را تسهیل کند و اجازه ویرایش و بازخوردگیری از طرح‌های اولیه را پیش از دستور چاپ بدهد.
این طرح هم در راستای طراحی بخش ابر خلاقانه (Creative Cloud) و ابزارهای تصویربرداری این نرم‌افزار صورت می‌گیرد و ظاهرا این شرکت با اسکچ‌فب (Sketchfab) هم وارد مذاکره شده تا بتواند مشاهده آنلاین را برای طرح‌های گرافیکی ممکن سازد.
مدیر تولید فتوشاپ هم در راستای انجام این کار گفت: چاپگرهای سه بعدی را باید به عنوان کسب‌وکارهای مبتنی بر محتوا نگریست و با این نگاه قطعا نرم‌افزار ادوب ابزاری موثر و سرعت بخش در تولید محتوا خواهد بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر