در حال خواندن
فتح دنیای جدید نوت‏ بوک های گیمینگ
0

کمپانی ایسر سال گذشته با معرفی گروه Predator شامل مانیتور، تبلت، نوت‏بوک و کیس به طور جدی پا به دنیای محصولات گیمینگ گذاشته و با تولید تاپ‏ترین مدل های گیمینگ قصد دارد در این بازار رقابت کند. یکی از بهترین نوت‏بوک های گیمینگ جهان در حال حاضر Predator15 از همین کمپانی ست که حرف های بسیاری برای گفتن دارد.
نود فناوری – این مدل که با نام کامل Predator15 G9-591-70XR شناخته می شود، مجموعه‏ای از قوی‏ترین و جدیدترین سخت‏افزارهاست که به واسطه‏ی امکانات ویژه اش کمتر محصولی توان رقابت با آن را دارد. پردازنده پرقدرت Core i7 6700HQ از سری Skylake اینتل با فرکانس پایه ۶۰/۲ گیگاهرتز و ۶ مگابایت حافظه cache، مجهز به تکنولوژی های پیشرفته Turbo Boost و Hyper Threading ، قلب تپنده این نوت‏بوک است. در بخش گرافیک، قوی‏ترین پردازشگر گرافیکی در حال حاضر (برای سیستم های قابل حمل) نسل نهم Nvidia مدل GTX980 به همراه ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده و نوت بوک را برای اجرای روان بازی ها با بالاترین گرافیک ها مناسب ساخته است. به لطف ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 از نظر حافظه رم کمبودی حس نخواهد شد. برای حافظه ذخیره‏سازی علاوه بر حافظه ۱ ترابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته شده است. صفحه ی نمایش predator 6/15 اینچ با پنل IPS، کیفیت Full HD و روکش مات است که موجب کاهش بازتاب نور شده و برای بازی کردن یا تماشای فیلم بسیار مناسب می‏باشد. با تعبیه خروجی های بزرگ هوا در پشت دستگاه، سیستم خنک کننده این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد با امکان اینکه کاربر می تواند درایو نوری را به راحتی از جای خود خارج کند و فن اضافه ای را که در جعبه محصول قرار دارد، جایگزین آن کرده و سیستم خنک کننده را قوی تر کند. صدای نوت‏بوک از طریق دو بلندگوی دالبی و یک ساب ووفر داخلی تولید می‏شود که از قسمت جلویی و زیرین دستگاه خارج شده و کیفیت و قدرت بسیار بالایی دارد.
ویندوز ۱۰، DisplayPort، HDMI، USB Type-C، ۴ پورت USB 3.0 ، یک پورت USB 3.1، LAN، کیبورد جزیره ای با نور پس‏زمینه(Back light) و درایو نوری از نوع Blu-ray با قابلیت خواندن و رایت کردن از امکانات این نوت‏بوک بی‏نظیر هستند.
نوت‏بوک ایسر مدل Predator15 G9-591-70XR در حال حاضر با یک سال گارانتی سازگار ارقام در بازار های کشور عرضه می‏گردد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر