در حال خواندن
قابلیت زمان بندی برای انتشار پست به اینستاگرام اضافه شد
0

نود فناوری-اگر اینفلوئنسر اینستاگرام هستید یا یک صفحه اجتماعی را مدیریت می کنید، خبر خوبی برایتان داریم. اینستاگرام از امروز به صاحبان پروفایل های تجاری اجازه می دهد که پست ها را برای ارسال زمان بندی کنند.

البته در حال حاضر این قابلیت فقط از تصاویر پشتیبانی می کند و متأسفانه هنوز شامل ویدیوها نمی شود، نکته دیگر این که برای دسترسی به آن نیازمند استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث هستید.

اگر می خواهید پست هایتان را زمان بندی کنید، فعلا ناچارید سرویس هایی مثل HootSuite، Sprout Social یا سرویس های دیگری که جزو شرکای تجاری فیسبوک یا اینستاگرام هستند را به کار بگیرید که طبعا استفاده از آن ها برایتان هزینه در پی دارد.

این نخستین باری است که اینستاگرام دسترسی به قابلیت زمان بندی پست ها را برای کاربرانش آزاد می کند. تا پیش از این، کاربران صرفا می توانستند کپشن پست ها را از قبل نوشته و در Draft ذخیره کنند یا این که با ارسال نوتیفیکیشن های آنی مخاطبین را از ارسال پست هایشان با خبر سازند.

اینستاگرام می گوید که امکان زمان بندی پست ها فعلا در انحصار پروفایل های تجاری قرار دارد، اما تا اوایل سال ۲۰۱۹ تمام کاربران این شبکه اجتماعی می توانند از آن استفاده نمایند.

در انتها باید بدانید که Graph API اینستاگرام نیز از امروز قابلیت جدیدی به نام Business Discovery دریافت کرده که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات پروفایل کسب و کارها را مرور کنند. همچنین Mentions هم گزینه دیگری است که برای پروفایل های تجاری امکان مشاهده پست هایی را می دهد که در آن ها تگ شده اند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر