در حال خواندن
قبض‌های گران در انتظار شرکت‌کنندگان مسابقه نوروزی تلویزیون
0

پس از اعلام نتایج مسابقه تلفنی «نو در دو» که در نوروز از تلویزیون پخش شد؛ مشخص شد مردم زیادی برای کسب امتیاز بیشتر تلاش کرده‌اند و ماحصل آن از ۵۰ تا ۳۵۰۰ امتیاز است؛ این مسابقه قبض‌هایی از ۵ تا ۲۰۰ هزار تومان را رقم خواهد زد.
نود آی سی تی – مدتی است پای مسابقات تلفنی ۹۰۹ به تلویزیون باز شده است. این شماره‌ها پیش از این بیشتر در برنامه‌های کودک مورد استفاده قرار می‌گرفت و در جلب نظر مخاطب گروه کم‌سن موفق بود اما اکنون کارایی جدیدی از این امکان پیش روی تولیدکنندگان برنامه‌های تلویزیونی نمایان شده است.همچنان که در نوروز ۹۳ شاهد پخش مسابقه تلفنی «نو در دو» با شماره ۹۰۹ بودیم. با این تفاوت که هزینه این مسابقه از دقیقه‌ای حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به علاوه هزینه تماس معمول این شماره‌ها، به هر دقیقه هزار تومان به علاوه هزینه تماس تغییر کرده بود.مسابقه با تبلیغات مداوم و استقبال مردم برگزار شد و پس از پایان، نتایج قابل توجه بود؛ برخی شرکت‌کنندگان بیش از ۳ هزار امتیاز کسب کرده‌‌اند.یک شرکت کننده با ۲۱۰ امتیاز می‌گوید که جایزه پاسخ صحیح به هر سوال ۱۰ امتیاز بوده و حدود ۲۰ دقیقه در این مسابقه از تلفن استفاده کرده است.به این ترتیب هزینه شرکت در مسابقه برای او حدود ۲۰ هزار تومان خواهد شد.شرکت کننده دیگری برخلاف شرکت‌کننده قبلی معتقد است: پاسخ‌گویی به هر سوال به حدود ۳۰ ثانیه زمان نیاز داشته است؛ نه یک دقیقه.با فرض صحت گفته شرکت‌کننده دوم و احتساب ارزان‌ترین حالت، به نظر می‌رسد مشترکانی که امتیاز هزارتایی کسب کرده‌اند، بیش از ۵۰ دقیقه مکالمه داشته‌اند و حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان به صورت حساب تلفن آنها اضافه شده ‌است که در عمل یقینا دقایق حضور در مسابقه از این محاسبه بیشتر بوده است.با مشاهده فهرست برندگان این مسابقه مشاهده می‌شود که اتفاقا شمار دارندگان بیش از هزار امتیاز کم نیست و بسیاری نیز امتیاز ۳ هزار تایی کسب کرده‌اند. این افراد حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان برای شرکت در مسابقه هزینه کرده‌اند.به طور یقین در نهایت بهترین نتیجه متعلق به برندگان است. اما برای باقی شرکت‌کنندگان که به قید قرعه در این مسابقه برنده شده‌اند، به خصوص دارندگان امتیازهای بالا موضوع به صورت معکوس پشیمان کننده خواهد شد.به گزارش فارس، در پانزدهم ماه خرداد، هر چه امتیاز بیشتر قبض تلفن بیشتری انتظار شرکت کنندگان مسابقه «نو در دو» را خواهد کشید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر