در حال خواندن
قبل از کریسمس، در انبارهای آمازون چه می‌گذرد؟
0

با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس، ده‌ها هزار کارمند شرکت بزرگ آمازون هم خود را برای بزرگ‌ترین خرید سال آماده می‌کنند. آن‌ها از همین حالا مشغول بسته‌بندی و آماده کردن میلیون‌ها محصول هستند. آمازون بیش از ۸۰ مرکز توزیع بزرگ دارد. وسعت انبارهای آمازون به قدری بزرگ است که اگر ده هزار استخری که در المپیک از آن‌ها استفاده می‌شود را روی هم بگذارید، باز هم حجمش از انبارهای آمازون کمتر خواهد بود. تصاویر ادامه، پنج انبار مختلف آمازون را که در کشورهای امریکا، انگلستان، آلمان و لهستان قرار دارند نشان می‌دهد:

آمازون بدون کارمندانش که از صد هزار نفر بیشتر هستند نمی‌توانست به بزرگی امروزش برسدهرماه بیش از ۱۶۰ میلیون نفر به وب‌سایت آمازون سر می‌زنندمیزان افزایش سود سالانه‌ی آمازون هم ۲۲ درصد استوب‌سایت آمازون در سال ۲۰۱۳ برای ۴۹ دقیقه از کار افتاد. این ۴۹ دقیقه به آمازون ۳.۶ میلیون پوند ضرر زددر فروش Cyber Monday سال ۲۰۱۳، آمازون ثانیه‌ای ۴۲۶ محصول می‌فروختآمازون از روبات هم در انبارهایش استفاده می‌کندآمازون در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و در آن زمان فقط کتاب می‌فروختتعداد روبات‌های آمازون قرار است تا پایان امسال از صد هزار عدد بیشتر شودآمازون هنوز هم یکی از بزرگ‌تری فروشگاه‌های کتاب دنیا استبیشتر کتاب‌های آمازون امروز روی کیندل فروخته می‌شوندنظم بالای آمازون در موفقیتش بی‌تأثیر نبوده

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر