در حال خواندن
قرعه کشی ۱۱ خودروی لیفان X60 برای خریداران اینترنت مخابرات
6

شرکت ارتباطات ثابت ایران (آشنای اول)، به متقاضیان اینترنت پرسرعت، مودم رایگان و به قید قرعه، ۱۱ دستگاه خودروی لیفان x60 هدیه می دهد.
نود آی سی تی – کمپین نوروزی آشنای اول، به صورت رسمی از ۱۷ اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۷ اردیبهشت سال 1393 ادامه خواهد داشت. شرط شرکت در این قرعه کشی، خرید سرویس های با قیمت بالاتر از ۲۷۵۰۰۰ ریال است.گفتنی است مراسم قرعه کشی کمپین نوروزی آشنای اول و اهدای جوایز ، در اواخر اردیبهشت ماه ۹۳، انجام خواهد شد و از طریق رسانه ها، نتایج آن به اطلاع خواهد رسید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۲۹ در ۰۶:۳۵

    عالی است

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۰۱ در ۰۶:۲۱

    شرطی که گذاشتند خیلی هم بیخود است

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۳-۱۹ در ۱۰:۰۲

    خبری از قرعه کشی نیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۱۰ در ۰۸:۲۲

    جوایزی که اخیرا به انها زنگ زدند کی خودرو تحویل انها میشود ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۱۰ در ۰۸:۲۲

    کی اعلام میشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۳-۲۵ در ۱۰:۴۰

    با سلام اینجانب محمد زنگویی د انشجوی کارشناسی اب خیز داری کشاورزی استان بوشهر درس می خوانم از شما می خواستم که در جشنواره شما شرکت کنم با تشکر ادرس ما برازجان شهرستان دشتستان کوی ازادگان جنب مسجد امام علی کنار ناوایی کوچه ارشاد ۱ شماره موبایل من پیام دهید ۰۹۰۱۵۳۱۱۷۹۲ با تشکر

ارسال یک نظر