در حال خواندن
قیمت اینترنت کاهش می یابد؟
0

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: وزیر ارتباطات دستوری مبنی بر کاهش نرخ قیمت پهنای باند داده است و از این حیث فکر می کنم ظرف کمتر از یک ماه آینده کاهش نرخ ملموسی در شبکه بین استانی زیرساخت داشته باشیم.

نود فناوری – محمد جواد آذری جهرمی در مراسم معارفه اش به عنوان معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان “توفیق داشتم مراسم اربعین حسینی را با مهندس خسروی و خانواده شان از نجف تا کربلا پیاده طی کنم”، اظهار کرد: می گویند آدم ها را باید در سفر یا هم سفرگی با آنها شناخت؛ از این جهت به خصلت های اخلاقی جناب خسروی علاوه بر خصلت های کاری شان پی بردم و ایشان را فردی صبور و شجاع دیدم.وی عنوان کرد: آقای واعظی با انتخاب من به عنوان مدیر شرکت زیرساخت ریسک بزرگی کرد که امیدوارم جوابگوی این اعتماد باشم و جوانان را سربلند کنم.او افزود: مهم ترین وظیفه بر دوش ما، اجرای کامل شبکه ملی اطلاعات است. با توجه به اینکه وزیر ارتباطات قول رونمایی از این شبکه را تا اواسط سال داده اند، مراکز تبادل ترافیک شهرهای مشهد، شیراز و تبریز را علاوه بر تهران تا اواخر خرداد خواهیم داشت.مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: وزیر ارتباطات دستوری مبنی بر کاهش نرخ قیمت پهنای باند داده اند و از این حیث فکر می کنم ظرف کمتر از یک ماه آینده کاهش نرخ ملموسی در شبکه بین استانی زیرساخت داشته باشیم.آذری جهرمی بیان کرد: این موضوع باعث رونق محتوای بومی و کاهش هزینه های زیرساختی می شود و به نوعی از حجم سود زیرساخت به نفع صنعت ICT کشور می کاهیم.وی گفت: تلاش می کنیم درآمدهای این شرکت را از محل ترانزیت جبران کنیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر