در حال خواندن
قیمت نخستین گوشی‌ با سیستم‌عامل فایرفاکس مشخص شد
0

قیمت نخستین محصولات گوشی تلفن همراه جهان مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس با قابلیت پشتیبانی از فناوری HTML 5 مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، شرکت GeeksPhone به صورت رسمی قیمت دو گوشی هوشمند یاد شده را منتشر کرد و توضیح داد که این دو محصول در خانواده گوشی‌های ارزان و معمولی وارد بازار می‌شوند.
دو گوشی هوشمند GeeksPhone Keon و Peak که نخستین محصولات جهان مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس با قابلیت پشتیبانی از فناوری HTML 5 محسوب می‌شوند، بالاخره به صورت رسمی معرفی شدند و شرکت سازنده سرانجام اطلاعات، قیمت و زمان عرضه آن‌ها را مشخص کرد.
گوشی هوشمند GeekPhone Keon با قیمت ۹۱ یورو معادل ۱۲۰ دلار وارد بازار می‌شود و گوشی Peak هم با قیمت ۱۴۹ یورو معادل ۱۹۵ دلار به دست کاربران می‌رسد، البته به این قیمت‌ها مالیات‌ هم اضافه می‌شود و به همین خاطر احتمالا قیمت نهایی اندکی بالاتر است.
این طور که گفته شده است دو گوشی هوشمند Keon و Peak قرار است و از طریق فروشگاه اینترنتی hGeekPhone به فروش برسند.
همچنین اعلام شده است که فروش این دو محصول از هفته آینده آغاز می‌شود و کاربران از هرکجای جهان که این محصولات را خریداری کنند، گوشی‌های یاد شده برای آن‌ها ارسال می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر