در حال خواندن
ماجرای کمک به سیل زدگان و جمع آوری آلبوم عکس مردم توسط ایرانسل چیست؟
0

برای کمک به مردم سیل‌زده روش‌های بسیاری وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید زندگی مردم سیل زده را تغییر دهید. این در حالی است که ایرانسل به مناسبت ماه رمضان کمپین #با_هم_برای_هم در شبکه های اجتماعی خود برای کمک به سیل زده‌ها طراحی کرده که در این کمپین هر فردی که یک عکس از خود با این هشتگ منتشر کند ایرانسل ۳ هزار تومان بابت آن به مردم سیل زده کمک خواهد کرد!

#باهم_برای_هم
به گزارش نود فناوری – در اطلاعیه‌ای که در صفحه اینستاگرام ایرانسل به صورت استوری منتشر گردیده، بیان شده؛ ماه رمضان ماه کمک و کارهای خیره؛ پس چه فرصتی مناسب تر از این ماه تا هر کدوممون یه قدم کوچیک برای کمک به هموطنانی که امسال زندگیشون تحت تاثیر سیل قرار گرفته برداریم؛ کافیه تو کمپین #باهم_برای_هم شرکت کنین.

روش شرکت در کمپین ایرانسل

عکس صورت خودتون رو تو فریم زیر آپلود کنین (یادتون باشه که قوانین و موازین اسلامی رو رعایت کرده باشین).
عکس نهایی رو با هشتگ #با_هم_برای_هم در صفحه اینستاگرامتون به اشتراک بذارین، یه توضیح کوچیک از زبون خودتون براش بنویسین و ایرانسل رو تگ و منشن کنین.
یادتون باشه که اگه صفحه اینستاگرامتون در حالت عمومی نباشه ما عکس شما رو نمیتونیم ببینیم و در نتیجه عکستون شمارش نمیشه.
ما رو در اینستاگرام به آدرس @irancellدنبال کنین تا از این طریق پیگیر نتایج این کمپین باشین.
با این کار ساده شما به این کمپین می پیوندین و ما به ازای هر عکسی که با این هشتگ به اشتراگ بگذارین مبلغ ۳۰۰۰ تومان برای کمک به این عزیزان کنار می زاریم.

نکته مهم و قابل توجه اینکه از اپراتوری که همیشه در رقابت با سایر رقبا تلاش در بزرگ نشان دادن خود دارد، طراحی چنین کمپینی که مردم با گرفتن عکس از خود و انتشار آن با هشتگ مدنظر ایرانسل و سپس پرداخت مبلغ ناچیز ۳ هزار تومان بابت هر عکس برای کمک به سیل زده‌ها که نه در شان مردم است نه در شان مدیران ایرانسل قابل تامل است.

اینکه این اپراتور چه هدفی از اجرای این کمپین دارد و با جمع آوری آلبوم عکس مردم به دنبال چه هدفی است، سوالی است که طراحان آن باید پاسخی مناسب برای آن داشته باشند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر