در حال خواندن
محورهای طرح سوال جدید از رئیس‌جمهور
1

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: طرح سؤال نمایندگان از رئیس جمهور احتمالا روز چهارشنبه تحویل هیئت رئیسه شود.
نود آی سی تی – علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: امضاهای طرح سؤال از رئیس جمهور روز گذشته به ۹۳ امضا رسید و نمایندگان امضا کننده هم به شدت مصمم هستند تا سؤالاتشان را از رئیس جمهور مطرح کنند.
 
وی افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار ارز و طلا و بالا بودن قیمت‌ها، نمایندگان مصمم هستند جهت روشن شدن افکار عمومی این سؤالات را در صحن علنی از رئیس جمهور بپرسند.
 
ایرانپور با بیان اینکه احتمالا طرح سؤال از رئیس جمهور چهارشنبه تحویل هیئت رئیسه داده شود، گفت: برای طرح سؤال از رئیس جمهور نیازمند امضای یک سوم از نمایندگان هستیم که در این رابطه مشکلی وجود ندارد.
 
این نماینده مجلس در خصوص محورهای طرح سؤال از رئیس جمهور گفت: گرانی، ارز و مدیریت در بازار، عدم حضور رئیس کل بانک مرکزی در مجلس و نگرانی به دلیل کاهش ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم از جمله محورهای طرح سؤال نمایندگان از رئیس جمهور است.
 
وی اضافه کرد: مصاحبه اخیر رئیس جمهور با خبرنگاران یکی دیگر از محورهایی است که در طرح سؤال به آن اشاره شده؛ رئیس جمهور در مصاحبه خود نسبت به دستگاه‌هایی که از ابتدای انقلاب در شکل گیری آن نقش داشتند، مسائلی را  گفت و مباحثی را در خصوص قوای دیگر و نهادهای امنیتی از جمله سپاه پاسداران مطرح کرد که طرح این مباحث درست نبود.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۸ در ۰۱:۴۲

    نمایندگان همان سوالات تکراری را می پرسند و همان جواب های تکرای را می شنوند که چی؟

ارسال یک نظر