در حال خواندن
مخابرات باید متحد، مقتدر و محبوب شود
0

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح برج های دوقولوی مخابرات با تاکید بر اینکه مخابرات باید به یک مجموعه متحد، مقتدر و محبوب تبدیل شود، گفت: مخابرات برای رسیدن به این هدف راه طولانی در پیش دارد.
نود آی سی تی – مظفر پوررنجبر با بیان این مطلب افزود: برج های دو قلو نماد تجمیع فیزیکی مخابرات است و امیدوارم مجموعه مخابرات در جنبه های دیگر نیز رشد کند.
وی با اشاره به لزوم هم گرایی با فناوری های روز دنیا گفت: مخابرات در زمینه توسعه شبکه، ارتقا تکنولوژی و بهبود نیروی انسانی راه طولانی در پیش دارد.
پور رنجبر در مورد برج های دو قلوی مخابرات افزود: برای اجرای عملیات ساختمانی و تاسیسات مکانیکی و برق پروژه، از طریق درج آگهی عمومی در سه نوبت در روزنامه های کثیر الانتشار ۷۷ شرکت پیمانکار دارای صلاحیت در رتبه یک ساختمان و تاسیسات داوطلب این کار بودند.
وی افزود: در ادامه ۴۳ شرکت مدارک و اطلاعات خود را ارایه کردند که پس از بررسی یک ماهه ۲۰ شرکت برای حضور در مناقصه حائز شرایط شناخته شدند که در نهایت شرکت پرهون طرح به عنوان برنده مناقصه معرفی شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر