در حال خواندن
مرکز پشتیبانی اینترنت پرسرعت مخابرات به بهره برداری رسید
0

به منظور مدیریت یکسان پرسنل، تقویت پشتیبانی فروش و پاسخگویی مناسب به کاربران ADSL مخابرات استان تهران، ساختمان مرکزی NOC افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
نود آی سی تی – روز گذشته ساختمان مرکزی NOC با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران کل و معاونان شرکت مخابرات استان تهران و مناطق هشت گانه مخابراتی و همچنین مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت خدمات اول TCT، افتتاح شد.
براساس این گزارش، در حال حاضر ۲۳۰ نفر از پرسنل شرکت خدمات اول TCT در ساختمان مرکزی NOC به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل پاسخگوی بخش پشتیبانی ADSL مخابرات تهران می‌باشند.
در آینده نزدیک، علاوه بر پشتیبانی ADSL، پشتیبانی تمامی سرویس‌های دیتای مخابرات نیز در این مرکز انجام خواهد شد.
بخش فروش تلفنی ADSL مخابرات تهران نیز در حال حاضر، با شماره ۲۰۲۰ در ساختمان مرکزی NOC فعال است و سفارشات تلفنی ADSL، فروش فیش تلفن و تمامی خدمات فروش تلفن به صورت غیر حضوری نیز به زودی به این بخش افزوده خواهد شد.
طرح تجمیع NOC در ساختمان مرکزی با هدف ارتقای کیفیت پاسخگویی، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، از بهمن ۹۱ به همت شرکت خدمات اول TCT و با همکاری شرکت مخابرات استان تهران کلید خورد و روز گذشته به بهره برداری رسید.
ناصر قدیر کاشانی، مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT طی بازدید از ساختمان مرکزی ناک، با تاکید بر لزوم پیشرفت همگام با توسعه سریع تکنولوژی و خدمات ارتباطی، گفت: هدف از ایجاد ساختمان مرکزی NOC، ایجاد محیطی آرام و صمیمی برای پاسخگویی متمرکز و مناسب به مشتریان و ارایه خدمات جدید و قابل اعتماد است.
وی، حذف مراجعات متقاضیان خدمات مخابراتی را گام مهمی در راستای جذب مشتریان جدید و پاسداشت مشتریان همیشگی مخابرات تهران دانست و بیان کرد: شرکت خدمات اول TCT با رویکردی نوین و شیوه‌ای جدید برای ارایه خدمات غیر حضوری در زمینه تلفن ثابت، همراه و ADSL و به منظور تسهیل خدمت رسانی به مشترکان و افزایش میزان رضایتمندی کاربران اینترنت پرسرعت مخابرات با بهره گیری از تجارب ارزشمند و دانش روز در مسیر جلب رضایت مشترکان گام برداشته است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر