در حال خواندن
مشکل جالب پیرزن ۱۱۴ ساله برای پیوستن به فیس‌بوک
0

یکی از مسن‌ترین زنان عالم مجبور شد برای حضور در فیس‌بوک و ایجاد حساب کاربری در آن دروغ بگوید و سنش را کمتر از میزان واقعی اعلام کند.
به گزارش فارس به نقل از ناین نیوز، آنا سوئر ۱۱۴ ساله اهل ایالت مینه‌سوتای امریکا اخیراً تصمیم گرفت که حسابی در سایت فیس‌بوک باز کند، اما با مشکلی عجیب مواجه شد. افرادی که می‌خواهند به این شبکه اجتماعی بپیوندند باید بین ۱۳ تا ۹۹ سال داشته باشند و خانم سوئر ۱۵ سال مسن تر از حد مجاز بود.او که نمی‌خواست در مورد سنش دروغ بنویسد، نامه ای برای مارک زاکربرگ مدیر عامل این سایت نوشت. وی اولین بار از گوشی همراه هوشمند پسر ۸۵ ساله‌اش برای اتصال به گوگل، فیس‌بوک و کنترل کردن ایمیل‌هایش استفاده کرد.فیس‌بوک هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است. اما علاقه این پیرزن کهنسال به استفاده از دستاوردهای نوین فناوری با تحسین عمومی مواجه شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر