در حال خواندن
معاون وزیر کار خبر داد: ثبت ۷۵۰ هزار شغل در سامانه رصد اشتغال
0

معاون اشتغال وزیر کار با اشاره به ثبت ۷۵۰ هزار شغل در سامانه ملی رصد اشتغال،گفت: نزدیک به ۶۰ درصد تعهد ما برای ایجاد اشتغال محقق شده است.

محمود کریمی بیرانوند درباره آخرین آمار ثبت شده در سامانه ملی رصد اشتغال کشور اظهار کرد: تاکنون نزدیک به ۷۵۰  هزار شغل ایجادی از طرف همه دستگاه‌ها در سامانه رصد ملی اشتغال به ثبت رسیده و این آمار متعلق به اول سال ۱۴۰۱ تا کنون است.

وی گفت: در طرح جامع نظام پایش تمام طرح‌هایی که ثبت شده‌اند، مورد نظارت و پایش قرار می‌گیرند و ما گزارش نظارتی این طرح‌ها را در آخر سال ارائه می دهیم ولی معتقدم دسترسی به آمار یک میلیون شغل در سال ۱۴۰۱ محقق خواهد شد چرا که تعهد ما برای سال جاری یک میلیون و ۲۱۲ هزار شغل بوده است و نزدیک به ۶۰ درصد مسیر را طی کرده‌ایم.

معاون اشتغال وزیر کار خاطرنشان کرد: این آمار در راستای اجرای طرح زیست بوم ملی اشتغال است. از نیمه دوم ۱۴۰۰ تا آخر ۱۴۰۱  باید یک‌ میلیون و ۸۵۰ هزار شغل ایجاد کنیم که با توجه به شعار دولت، ۶۵۰ هزار شغل در نیمه دوم سال گذشته اتفاق افتاد و یک‌میلیون و ۲۱۲ هزار شغل نیز تاپایان امسال محقق می‌شود.
به گفته کریمی بیرانوند، با توجه به اینکه نیمه دوم سال تزریق منابع و تسهیلات بیشتر می شود،  ایجاد یک میلیون شغل قابل دسترس خواهد بود.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر