در حال خواندن
موافقت با پالس ۵۸.۷۱ ریال برای جبران همکدی تلفن ثابت در سال‌ ۹۱ و ۹۲
0

معاون رگولاتوری گفت‌: کمیسیون تنظیم مقررات با اصلاح مصوبه قبلی ۹۰۰ تومان آبونمان همکدی به علاوه حداقل ۱۵۰ پالس کارکرد با نرخ پالس ۴۴.۷ ریال را با هر پالس ۵۸.۷۱ برای محاسبه قبوض سال‌های ۹۱ و ۹۲ جایگزین کرده است.
نود آی سی تی – صادق عباسی شاهکوه در پاسخ به این سوال که چرا با گذشت دو سال، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه غیرقانونی ۵۸.۷۱ ریال به ازای هر پالس را برای سال‌های ۹۱ و ۹۲ قانونی اعلام کرده، اظهار داشت: کمیسیون با این کار مصوبه قبلی را اصلاح کرده است.معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طبق مصوبه قبلی کمیسیون که در ابتدای دولت یازدهم دستور  توقف آن صادر شد، آبونمان هم‌کدی ۹۰۰ تومان تعیین شده بود و برای قبوض کم‌کارکرد معادل ۱۵۰ پالس در قبض منظور می‌شد.وی ادامه داد: به این ترتیب حداقل قبض یک تلفن که حتی استفاده‌ای از آن نمی‌شد، ۱۶۰۰ تومان بود و مبلغ آبونمان نیز برای همه از جمله یک شهرنشین یا روستایی یکسان در نظر گرفته شده بود.به گزارش فارس، عباسی شاهکوه تصریح کرد: بنابراین هدف کمیسیون تنظیم مقررات، اصلاح مصوبه قبلی بوده است که با این بازنگری آبونمان به صورت پلکانی تعیین و حداقل ۱۵۰ پالس حذف شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر