در حال خواندن
موبایل اقتصادی جدید هواوی معرفی شد
0

نود فناوری-هواوی که هنوز عرقش از مراسم معارفه موبایل های پرچمدار P20 و P20 Pro خشک نشده، به شکلی بی سر و صدا از یک موبایل اقتصادی دیگر رونمایی کرده که نمایشگری با نسبت ابعاد ۱۸:۹ و دوربینی دوگانه دارد. موبایل Y7 Prime 2018 با دنبال کردن فرمولی که پیشتر در آنر ۷X، آنر ۷C و هواوی P Smart به بوته آزمایش گذاشته شده بود آمده تا امکانات یک موبایل پرچمدار را با قیمتی به مراتب کمتر ارائه کند.

نمایشگر ۶ اینچی Y7 Prime 2018 به خاطر نسبت ابعاد ۱۸:۹ آن، FullView نامیده می شود؛ هرچند که رزولوشن، معادل ۷۲۰x1440 پیکسل است. دوربین دوگانه روی پنل پشتی به چشم می خوردو لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی آن قرار است به کاربر در ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه کمک کند. رزولوشن دوربین اصلی هم ۱۲ مگاپیکسل است و عملکردی مشابه به آنچه در دیوایس های اخیر آنر شاهد بوده ایم به نمایش می گذارد.

 

در جلوی دستگاه هم دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به چشم می خورد. از نظر مشخصات سخت افزاری اصلی، اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام در نقش قلب تپنده ظاهر می شود و از دیگر مشخصات می توان به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. مدل ۲۰۱۸ موبایل Y7 Prime همچنین یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در خود جای داده که از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی Y7 سال گذشته کمتر است.

در نهایت گفتنی است که دستگاه به صورت پیش فرض اندروید ۸٫۰ اوریو را به اجرا در می آورد و از رابط کاربری EMUI 8.0 هم بهره مند شده است. هواوی هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیق Y7 Prime 2018 را اعلام نکرده اما بعید است این اسمارت فون قیمتی بیشتر از ۲۵۰ دلار داشته باشد.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر