در حال خواندن
ناوهای جنگی روسیه در پاسخ به حمله نظامی علیه سوریه می‌توانند وارد عمل شوند
0

یک منبع در ارتش روسیه اعلام کرد ناوهای جنگی روسیه در پاسخ به هر حمله نظامی علیه سوریه می‌توانند وارد عمل شوند.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، یک منبع فرماندهی ارتش روسیه تاکید کرد: ناوهای جنگی روسیه که در دریای مدیترانه مستقر هستند می‌توانند در پاسخ به هرگونه حمله‌ای علیه سوریه از خود واکنش نشان دهند.
این منبع ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه به خبرگزاری اینترفکس گفت: امروز ما معتقدیم که حضور ما در شرق دریای مدیترانه برای انجام ماموریت خود کافی است و اگر شرایط اقتضا کند کشتی‌ها و زیردریایی‌های روس نیز می‌توانند بر وضعیت نظامی منطقه تاثیر گذار باشند.
خبرگزاری ریانووستی به نقل از یک منبع بلندپایه ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد: رزمناو حامل موشک موسکوا که هم اکنون در اقیانوس اطلس حضور دارد به سوی دریای مدیترانه در حرکت است و انتظار می‌رود که در هفدهم سپتامبر جاری به ساحل سوریه برسد.
این منبع گفت: دو ناو متعلق به ناوگان دریایی روسیه در دریای سیاه نیز در ۲۹ ماه جاری میلادی به ساحل سوریه خواهد رسید.
به گفته این منبع دو ناوشکن روسیه نیز که مسیر خود را از کیپ ورد به سوی شرق دریای مدیترانه تغییر داده‌اند.
روسیه از آغاز بحران سوریه در دو سال و نیم پیش به طور دائمی چند کشتی جنگی در شرق دریای مدیترانه مستقر کرده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر