در حال خواندن
نحوه رایگان شدن مکالمات همراه اول در ماه رمضان
0

همراه اول همانند سال های گذشته همزمان با شروع ماه رمضان طرح مکالمه رایگان را برای تمام مشترکان راه اندازی کرد.
همراه اولی ها می توانند از بامداد اولین روز ماه مبارک رمضان (۱۸ خرداد)، با ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ و یا شماره گیری #۴۵۱*۱۰* در این طرح ثبت نام کنند.
نود فناوری – در ماه مبارک رمضان امسال نیز، مشترکین همراه اول می توانند با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی استقبال مشترکین همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می شود.بر اساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان امسال، مشترکین با ثبت نام رایگان می توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه طبق تعرفه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند. لازم به ذکر است تخفیف ۵۵+۵ در حالت جابجایی در شبکه روستایی و سایر اپراتورها، قابل استفاده نیست.زمان اجرای این طرح، ۱۸ خرداد تا ۱۵ تیر ماه سال جاری بوده و کلیه مشترکین فعال دائمی و اعتباری، در صورت فعال سازی طرح، می توانند از مزایای آن استفاده کنند.همراه اولی ها می توانند از بامداد اولین روز ماه مبارک رمضان (۱۸ خرداد)، با ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ و یا شماره گیری #۴۵۱*۱۰* در این طرح ثبت نام کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر