در حال خواندن
نرم افزار جایگزین و کاملا مشابه وی‌چت آمد/دانلود
27

همان طور که می دانید و اطلاع دارید مسنجر ویچت در سر تا سر ایران بسته شد! مطمئنا شما هم ارتباطات زیادی را مخصوصا در ساعات شبانه با دوستان و بستگان خود حتی در خارج از کشور داشتید که ویچت وسیله ای شده بود برای لذت بردن از در کنار هم بودن ولی متاسفانه عمر این نرم افزار خوب هم در ایران به پایان رسید.
نود آی سی تی  – اما حالا قصد معرفی مسنجری بسیار جالب و کاملا شبیه به ویچت را داریم که بارزترین قابلیت ویچت یعنی ارسال پیغام های صوتی با بالاترین کیفیت ممکن را دارا می باشد . ( در نسخه های جدید نرم افزارهای Line و Viber هم این قابلیت وجود دارد اما ارسال های صوتی حجیم و بی کیفیت هستند ) . هم اکنون پیشنهاد می کنیم ویچت را فراموش کنید و به CoCo بپیوندید تا دوباره بتوانید در جمع های گرم و صمیمی دوستان و بستگانتان شریک شوید . 

 
ویژگی های نرم افزار : 
** پیام صوتی و نوشتاری و عکس** در دسترس بودن رایگان** بدون تبلیغات** دارای گروه های چت و چت روم** پشتیبانی از وای فای و ۳G و هر شبکه داده دیگر** یافتن دوستان جدید در نزدیکی و یا در هر نقطه جهان
با این مسنجر تقریبا محیط مسنجر کاربردی ویچت دوباره برایتان زنده خواهد شد پس بیشتر از این شما را معطل نمی گذاریم و پیشنهاد می کنیم حتما این مسنجر را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب داشته باشید آپدیت های این نرم افزار به طور مرتب توسط Apktops قرار خواهد گرفت .
برای دانلود آخرین نسخه و آخرین آپدیت از این نرم افزار جالب اینجا کلیک کنید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر