در حال خواندن
نمایشگرهای تاشدنی ال جی ارزان‌تر می‌شوند
0

شرکت ال جی اعلام کرده فرایند تولید نمایشگرهای تاشدنی خود را ارتقا داده تا قیمت تمام شده آنها را کاهش دهد. در عین حال این نمایشگرها تا بدان حد منعطف شده اند که کاملا قابل لوله شدن هستند.
به گزارش فارس به نقل از سی نت، یکی از دلایل ارزان شدن این نمایشگرها استفاده از مواد اولیه جدید در جریان تولید آنهاست که نسبت به مواد اولیه قبلی ارزان قیمت تر است. البته ال جی در مورد این مساله به جزییات بیشتری اشاره نکرده تا روند تولید نمایشگرهای یاد شده همچون یک راز باقی بماند.گفته می‌شود برخی از این مواد از جنس مس هستند، اما اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست . ال جی می‌گوید برای تولید این نمایشگرهای لوله شدنی دو مرحله اصلی پشت سرگذاشته می شود و این دومرحله ای کردن هم به کاهش قیمت تمام شدن نمایشگرهای یاد شده کمک می کند.ال جی تایید کرده که از این پس به جای سیم های الومینیومی در این نمایشگرها صرفا از مس استفاده می‌کند. این تغییر علاوه بر کاهش هزینه ها موجب افزایش دقت تصاویر نیز می شود و آسیب‌های کمتری را برای محیط زیست و انسان ها در پی دارد. ال جی قصد دارد در آینده از این فناوری در نسل جدید تبلت های خود استفاده کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر