در حال خواندن
نوکیا ۸ و نوکیا ۹ در دی ماه معرفی می شوند
0

نود فناوری-تا کنون اخبار و شایعات زیادی در ارتباط با پرچمدار بعدی نوکیا با نام احتمالی «نوکیا ۹» منتشر شده که به برخی از ویژگی های سخت افزاری و طراحی آن اشاره داشته اند، اما حالا منابع چینی تاریخ معرفی و قیمت این محصول را هم اعلام کرده اند.

بر اساس گزارشات موجود، کمپانی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، قصد دارد در تاریخ ۳۰ دی ماه طی رویدادی در کشور چین از نوکیا ۹ رونمایی کند که احتمال می رود طی همین رویداد، نسخه بعدی نوکیا ۸ نیز به بازار معرفی شود.

جک هدفون احتمالاً در نوکیا ۹ و نوکیا ۸ جدید حذف خواهد شد

طبق شایعات قبلی، نوکیا ۹ به یک نمایشگر تمام صفحه ۵٫۵ اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده اما از مشخصات صفحه نمایش و ابعاد نوکیا ۸ جدید جزییاتی در دست نیست؛ با این حال هر دو مدل به احتمال قوی از نسبت تصویر ۱۸:۹، دوربین دوگانه و چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ (یا اسنپدراگون ۸۴۵) بهره می برند و با داشتن گواهی IP67 در مقابل نفوذ آب و غبار مقاوم خواهند بود.

 

رندر نوکیا ۹ با کاور محافظ

البته نسخه هایی که ۳۰ دی ماه معرفی می شوند، احتمالاً برای عرضه در بازار چین تغییراتی کرده و اپلیکیشن های پیش فرض گوگل در آنها با نمونه های چینی تعویض خواهند شد.

گفتنی است بنا بر اطلاعات ارائه شده توسط منابع چینی، نوکیا ۹ با ۶ گیگابایت رم در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد که به ترتیب ۵۶۰ و ۶۳۵ دلار قیمت خواهند داشت.

نوکیا: تعداد موبایل های اندرویدی آلوده به ویروس در حال افزایش است

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر