در حال خواندن
هدیه ویژه مبین نت به تمامی مشترکان فعال وایمکس
0

شرکت ارتباطات مبین‌نت به کلیه‌ مشترکان خود که شناسه‌ اشتراک وایمکس مبین‌نت دارند و هم‌اکنون طرح آن‌ها فعال است، یک گیگابایت حجم اضافه‌ هدیه می‌دهد.
نود آی سی تی – براساس اعلام روابط عمومی مبین نت، افزایش سطح کیفیت خدمات و هم‌چنین رضایت‌مندی مشتریان همیشه به عنوان اصول راهبردی و اساسی مبین‌نت به شمار می‌روند. بر همین اساس، شرکت ارتباطات مبین‌نت برای قدردانی از همراهی مشترکین خود این طرح تشویقی را اجرا می‌کند و یک گیگابایت حجم اضافه‌ رایگان به آن‌ها هدیه می‌دهد.
مشترکین علاقه‌مند برای دریافت این هدیه لازم است به وب‌سایت مبین‌نت به نشانی mobinnet.ir مراجعه کنند و در بخش دریافت هدیه‌ی وایمکس مبین‌نت، فرم مربوطه را تکمیل کنند.
نکته‌ مهم در تکمیل این فرم نحوه‌ی درج شناسه‌ی اشتراک ۸ رقمی است. مشترکینی که کد شناسه‌ی آن‌ها ۱۲ رقمی است باید دقت کنند در تکمیل این بخش نیازی به درج رقم ۲۰۰۰۰ که ابتدای شناسه‌ی کاربری آن‌ها قرار دارد، نیست و تنها درج هشت رقم بعدی کد ضروری است.
مشترکین پس از تکمیل و ارسال اطلاعات درخواستی باید منتظر دریافت ایمیل و پیامک فعال‌سازی باشند. پس از دریافت ایمیل کافی‌ است روی لینک داخل آن کلیک کرده و کدی را که از طریق پیامک به آن‌ها اعلام شده است، در محل مورد نظر در لینک بازشده وارد کنند. هدیه‌ی مبین‌نت حداکثر ظرف مدت زمان ۴۸ ساعت به طرح‌ مشترک اضافه خواهد شد.
لازم به توضیح است این هدیه تنها به طرح فعلی و فعال مشترکین تعلق می‌گیرد و به طرح‌های بعدی قابل انتقال نیست.
لازم به توضیح است مشترکین برای دریافت هدیه‌ی وایمکس مبین‌نت تا پایان سال جاری، یعنی تا آخرین روز از اسفند سال ۱۳۹۲ فرصت دارند تا با ثبت‌نام و تکمیل فرم مربوطه، یک گیگابایت حجم رایگان را به طرح‌شان اضافه کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر