در حال خواندن
هدیه ویژه همراه اول برای دلجویی از مشترکان
0

همراه اول به منظور جلب رضایت مشترکانی که در اثر نقص فنی در صدور صورتحساب ها مبالغی اضافه تر از مصرف واقعی شان پرداخت کرده اند هدیه ویژه درنظر گرفته است.
نود فناوری – شاهین آرپناهی، مدیر روابط عمومی همراه اول در توضیح این مطلب گفت: روز گذشته بر اثر بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، صورت حساب تعدادی از مشترکان همراه اول بیش از مصرف آنها صادر شد و خطوط برخی از مشترکان نیز قطع شد.
وی افزود: کادر فنی شرکت ارتباطات سیار ایران برای جلوگیری از پرداخت اضافه تر از سوی مشترکان و متضرر شدن آنها درگاه های پرداخت توسط همراه اول را مسدود کرد ولی با این وجود حدود ۱۸۰ هزار مشترک مبالغ صادر شده را پرداخت کردند که مبالغ اضافه پرداخت ها در حساب بستانکاری این مشترکان منظور خواهد شد.
آرپناهی گفت: با توجه به مساله پیش آمده همراه اول در جهت دلجویی و کسب رضایت مشترکان خود بسته های هدیه ای تعریف کرده است که از طریق پیامک به ایشان ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد: همراه اول برای آن دسته از مشترکانی که روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه اضافه پرداخت داشته اند جهت دلجویی و کسب رضایت ایشان بسته های هدیه «مکالمه درون شبکه یک روزه» و «۲ گیگابایت اینترنت همراه یک روزه» در نظر گرفته که با عنوان  «بسته سپاس» در اختیار  این مشترکان قرار می گیرد.
مشترکان ذیربط می توانند از طریق کد دستوری #۶*۱۰* یکی از دو بسته مذکور را فعال کنند.

مدیر روابط عمومی همراه اول با بیان اینکه شرکت ارتباطات سیار ایران خود را پاسخگو نسبت به نقص پیش آمده می داند و همواره در راستای رضایت مشتریان خود عمل می کند، درباره محتوای “هدیه عذرخواهی” گفت: این هدیه شامل دو گیگ اینترنت رایگان و یک روز مکالمه رایگان است که ۱۸۰ هزار مشترکی که مبالغ اضافه تر پرداخت کرده اند می توانند به دلخواه از یکی از این هدایا استفاده کنند.
وی در پایان گفت: امیدواریم که این اقدام همراه اول بتواند ضمن کسب رضایت مشترکان الگویی برای سایر شرکت های خدمات دهنده باشد تا در صورت بروز مشکل در هنگام سرویس دهی پاسخگو بوده و به نحوی رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر