در حال خواندن
همراه‌اول اپراتور بیست و دوم دنیا شد
0

شرکت ارتباطات سیار ایران با بیش از ۶۱ میلیون مشترک توانسته است جایگاه اول خاورمیانه را به خود اختصاص دهد و در میان سایر اپراتورها در دنیا نیز رتبه ۲۲ را داشته باشد.
نود آی سی تی – همراه اول با ۶۱.۵ میلیون مشترک تلفن همراه دائمی و اعتباری و پوشش سراسری در تمامی شهرها و ۴۶ هزار روستای کشور توانسته است عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در خاورمیانه را کسب کند. رتبه همراه اول در قیاس با سیار اپراتورهای جهانی، ۲۲ است. نصب ۲۴ هزار آنتن BTS در سراسر کشور و پوشش ۷۱ هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی که تا پایان بهمن ماه ۹۲ محقق شده از دیگر افتخارات شرکت ارتباطات سیار ایران است. هم‌اکنون مبلغ ودیعه تلفن همراه تا ۱۶۳ هزار تومان کاهش یافته و دایری آن به روز شده است. همچنین برقراری رومینگ بین‌الملل با ۱۱۲ کشور و ۲۷۳ اپراتور در سراسر دنیا توسط همراه اول امکان‌پذیر است. گفتنی است سهام ارتباطات سیار در آذرماه ۱۳۸۹ وارد فرابورس و در مرداد ۱۳۹۲ وارد بازار بورس کشور شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر