در حال خواندن
همراه اول با جوایز ۵۰ میلیون تومانی به استقبال مشترکان آمد
0

برد-برد در اصطلاح به یک راهبرد یا فلسفه عملکردی گفته می‌شود که باعث ایجاد سود مشترک به نفع هر دو طرف خواهد بود. بدیهی است که عملکرد ذکر شده می‌تواند در تجارت، رابطه، مباحثه، مذاکره در کلیه تبادلات بین دو نفر یا دو گروه اتفاق بیفتد. یکی از بازی های برد – برد برگزاری کمپین های شرکت هاست. از یک طرف برگزارکننده کمپین به این طریق محصول خود را معرفی کرده به فروش می رساند و از طرفی شرکت کننده در این کمپین به مزایایی بیش از حالت معمول دست می یابد. گزارش پیش رو در مورد کمپینی با عنوان «جایزه ای در این ابعاد» است که اخیرا شرکت همراه اول برای مشترکان بالقوه و بالفعل خود راه اندازی شده است.

خرید سیمکارت یا بسته، شرکت در قرعه کشی ۵۰ میلیون تومانی

در قرعه کشی همراه اول که در سه ماهه پاییز سال ۱۴۰۰ در حال اجراست، ماهانه به قید قرعه به ۲۰ نفر از مشترکانی که در ماه قبل سیم کارت دائمی و یا اعتباری خود را فعال کنند و یا بسته های اینترنت و یا مکالمه خریداری کنند، ۵۰ میلیون تومان هدیه داده خواهد شد. زمان برگزاری هر قرعه کشی روز پانزدهم ماه بعد خواهد بود.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول امکان شرکت در این قرعه کشی را دارند و می توانند در زمان اعلام شده در این طرح به صورت رایگان ثبت نام کنند و با خرید بسته و یا فعال سازی سیم کارت مشمول قرعه کشی شوند.

امتیاز بیشتر، شانس بیشتر برای برنده شدن

در این قرعه کشی مشترکی که بتواند امتیاز بیشتری دریافت کند، شانس برنده شدن خود را افزایش خواهد داد. در واقع این قرعه کشی بر اساس سیستم امتیاز دهی پیش خواهد رفت. در این سیستم امتیازدهی خرید و فعالسازی سیم کارت دائمی ۱۰۰ امتیاز، خرید و فعالسازی سیم کارت اعتباری ۱۰ امتیاز و خرید بسته های مکالمه و یا اینترنت هر ۱۰ هزار تومان یک امتیاز دارد.

علاقمندان برای ثبت نام در این طرح و نیز برای حضور در مراسم قرعه کشی می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری  *۱۰*۳۵۵#، برای استعلام وضعیت از طریق کد دستوری  *۱۰*۳۵۰#و نیز برای استفاده از راهنما از طریق کد دستوری  *۱۰*۳۵۹#اقدام کنند.

 

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر